"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. december 6., csütörtök

Könyvkritika

Amikor a múltkor a Trónok harcáról olvasgattam mindenfélét, borzalmasan felhúztam magam azon, hogy egyesek többezernyi karakterben minősítgetnek egy könyvet, egy JÓ KÖNYVET, részletekbe menően azzal kapcsolatban, miről mennyit kellett volna inkább írni benne, melyik szereplőnek mikor mit kellett volna inkább csinálni stb... Mert ugye ha ennyire okosak, írjanak saját könyvet. Mivel tisztában vagyok vele, hogy én nem tudnék JÓ KÖNYVET írni (sőt, rosszat sem), ezért A Fekete Házról csak annyit, hogy elég izgi, de a sövényvágó ollót gagyinak éreztem egy StephenKinghez.

9 megjegyzés:

  1. Szóval sikerült túllendülnöd a világvégehangulaton, és újra könyvet vettél a kezedbe? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Sőt, mivel már elfogyott, a Mikulás is hozott egyet :)

      Törlés
    2. Megjegyzem hihetetlen érzékkel sikerült tegnap kiválasztanom EGY TRILÓGIA MÁSODIK KÖTETÉT. Nem, a harmadik rész még nincs kész. Viszont legalább a szerző nem öreg...

      Törlés
    3. :D

      Attól még elütheti az autó.

      Törlés
    4. Vagy lelőheti egy türelmetlen olvasó.

      Törlés
  2. Ohhh... Most akkor kövessem meg fejősévasvirag-ot?

    Amugy sorozatok és meghallt szerzők... a Tetovált lányt 9 részesre tervezték. Az író elhúnyt 61 évesen a 3 kötetnél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az írók nem öregségben vagy betegségben vagy balesetben halnak meg, hanem kib.szásból.

      Törlés
    2. :)

      Ezt Szabó Magda óta tudjuk. :)

      Törlés
    3. bakker... kerestem a lájk gombot... haza kell mennem, nem melóban rohadnom

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.