"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. december 18., kedd

Lóf...ka

Minden lelkesedésem dacára túlzásnak tartom, hogy egy irattartó KARTONDOBOZ lapraszerelten öt darabból plusz 12 csavarból álljon, háromoldalas útmutató tartozzon hozzá, és háromnegyed órára legyen szükség az összerakásához.

Piktogram az összeszerelési útmutatóban

13 megjegyzés:

  1. http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/30224268/#/90224270
    Mivel két doboz van egy csomagban, természetesen 24 csavarról és másfél óráról van szó... mondjuk az első fél órát azzal töltöttem h néztem hülyén csodálkozva a rengeteg alkatrészt és arra gondoltam amit valahol régebben olvastam - SZERENCSÉRE FESZÜLETET NEM ÁRULNAK AZ IKEÁBAN...

    VálaszTörlés
  2. Ha önfejlesztő ügyességi játéknak tekinted, akkor nem is volt olyan drága.

    Ha nem tekinted annak, akkor miért teszed ezt magaddal?

    Ennyi idő alatt lefesthettél volna egy kartondobozt feketére. Bocsánat, kettőt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A miénk csíkos.
      És azt még nem is meséltem h először rosszul raktam össze, ezért ki kellett szednem mind a 12 bánatos csavart...

      Törlés
    2. :D az ember azt hinné ezeket nem lehet rosszul összerakni.

      Törlés
    3. Mindent össze lehet rakni rosszul.

      Törlés
  3. Ha én szerelek akkor tuti hogy marad egy marék csavar :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ennél azt nehéz megoldani, elég jól látszanak a lyukak :)

      Törlés
  4. Atyaeg, karacsony elött bevallaltal egy IKEA-zast??? Az öngyilkossag....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de nagyon érdekes, alig voltak többen mint egyéb hétvégéken... talán mert már nem fért be több kocsi a parkolóba.
      Viszont a dobozt hónapokkal ezelőtt vettem, csak most jutott eszembe elővenni :)

      Törlés
  5. na ja, hetkozben sokkal jobb menni. Csak gondolom akkor nehez rabeszelni a Csaladföt! :)

    VálaszTörlés
  6. Én pedig arra gondoltam ilyen dobozt rajtunk kívül más meg nem venne :))
    (tavaly vettük, de még csak az egyiket raktuk össze)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      A második már gyorsabban megy :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.