"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. december 31., hétfő

Szilveszteri fogadalom

Ha a Családfő legközelebb arra készül, hogy áthajtson egy befagyott, de nyilvánvalóan legalább fél méter mély traktorkeréknyom-pocsolyán, akkor nem csukom be a szemem és fogom be a fülem (mint ma), hanem teli tüdőből azt visítom a fülébe, hogy NE, NE, BE FOGUNK SZAKADNI ÉS MEGINT DZSIPET KELL HÍVNI, HOGY KIHÚZZON A SÁRBÓL, MINT SZILVESZTERKOR!

5 megjegyzés:

  1. ezt nagyon megtanulnám tőled, hogy a legvacakabb helyzetet is képes vagy humorral látni...:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztem az neked sokkal jobban megy. Azt hiszem, a helyedben én őrjöngve rugdosnám a kutat, már amikor első alkalommal nincs víz a mosáshoz :D
      Ez viszont kifejezetten röhejes volt, egy lovas majorba mentünk, köd volt, vakon követtük a gps-t, utólag persze kiderült h rossz útvonalon, amire a harmadik gödör után már rájöhettünk volna... Aztán telefonáltunk a majorba h itt vagyunk valahol a közelben, jöjjenek kihúzni. És én nem is lettem sáros, csak bélám amikor megpróbálta kitolni a kocsit, ami egyértelműen lehetetlen vállalkozás volt :D

      Törlés
    2. És amikor felhívtam a gyerekeket h nézzék meg a major telefonszámát a neten, a Nagyfiú nagyon segítőkész volt - "mobil vagy fax szám?"

      Törlés
    3. Mondtam is neki h itt a jeges sártenger közepén momentán faxkészülék nincsen nálunk.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.