"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. december 20., csütörtök

Szorgalom

- Nagyon rosszul állsz, kisfiam, a téli szünetben tanulnod kell!
- Persze.
- De nem úgy, mint amikor beteg voltál és egyetlen füzetet hoztál haza.
- Nem egyet vittem, hanem hármat.

10 megjegyzés:

  1. jaj-jaj, ez mar megint olyan dolog, amire azt hittem, a tizeneveseket mar nem kell noszogatni...

    Pedig kell! :)

    Kezdek szembenezni a tennyel, hogy a gondok egyaltalan nem mulnak el a gyerekek növekedesevel....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kell, kell, bár sajnos fölösleges :(

      Törlés
  2. Olvasgatlak Téged, meg még pár gyakorlott anyukát, és már előre aggódom. Majd akkor próbálok arra gondolni, hogy legalább a koszos pelusért már nem kell küzdeni. :P

    VálaszTörlés
  3. Törekedjünk a pontosságra. Mert a Kamasz úgyis az orrod alá dörgöli.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De hát én csak egy füzetet láttam...

      Törlés
  4. basszus, micsoda stréber gyereked van, így karácsony tájékán az én két fiamnak összesen nincs három füzete (elveszett, szétszakadt, nem is volt...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyém kíméli a füzeteit.

      Törlés
    2. védi az esőerdőket, így küzd a fenntartható fejlődésért anyuskám, tessék értékelni!

      Törlés
  5. Kiegészítés: http://www.magyarhirlap.hu/diakok-0

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.