"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2012. december 15., szombat

Találós kérdés

Szerintetek micsoda förtelmes gaztettet kellett végrehajtanom ahhoz, hogy a plázában bevásárló kocsisort toló munkás felháborodva így kiáltson rám: "Nem szabad ...! FELNŐTT NŐ LÉTÉRE így viselkedik! Milyen példát mutat a gyerekeknek??!"

19 megjegyzés:

  1. Valami hasonlót szerintem mint mi szoktunk :) nekifutásból felkapaszkodni és gurulni. A tovább fejlesztett verzió, hogy Zoli felkapaszkodik és én tolom :) szerintem jó móka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szoktam én is, de ez most nem amiatt volt :)

      Törlés
    2. Kíváncsi vagyok mit tettél... :)

      Törlés
  2. Mármint a bevásárló kocsiról volt szó... Bár gondolom érthető volt.

    VálaszTörlés
  3. Én is a nekifutásból felkapaszkodásra gondoltam... Esetleg beleültél? :-O

    VálaszTörlés
  4. el nem bírom képzelni...esetleg a beleülést, más vizualizálása nem megy

    VálaszTörlés
  5. SZABADAGAZDA (mondjuk azt nem irtad, hogy a bevasarlokocsival csinaltal vmit, csak hogy a kocsirendezo-asszisztensnek nem tetszett, ugyhogy barmi lehet, peldaul bambultal balra es nekimentel az uriembernek a Deddel a karodon)

    VálaszTörlés
  6. Nem elég, hogy nő, még felnőtt is! Ejnye-bejnye! :)

    VálaszTörlés
  7. Rollerezésre tippeltem volna én is, ellenben azt nem értem, hogy honnan tudta, hogy felnőtt nő vagy? Volt veled gyerek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyet még tényleg soha senki nem mondott rám.

      Törlés
  8. Na jó, látom nem tudtok elképzelni rólam semmi igazán botrányosat :(
    És milyen igazatok van :)
    Csak annyi történt h Apusom megkérdezte a mozgólépcső alján h "na, felszaladsz?", úgyhogy felszaladtam, mert épp nem jött senki szemben, és nagyon büszke voltam, mert sikerült megelőznöm őket, akik a rendes irányban mentek felfelé.
    A szegény munkásember meg frusztrált lehetett valami miatt, igaza is van, milyen dolog már h valaki nem stresszesen és mogorván vásárol be karácsonyra, ráadásul neki vasárnap dolgozni kellett, más meg mozgólépcsőn rohangászik. Pláne egy FELNŐTT NŐ.

    VálaszTörlés
  9. :) ez jóóóó, egyszer én is kipróbálnám. Az a baj hogy nagyon sok ember borzasztóan meg van savanyodva... nem egyszer megyek a lányommal vásárolni széles mosollyal és furán néznek ránk hogy mi a bajunk.... szinte zavarja őket a jókedvünk....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vásárolni komolyan kell, gondterhelten, idegesen, a harmadik bolt után lehetőleg üvöltve veszekedni.

      Törlés
  10. tök jofejek vagytok! :) Az en ferjem csak a bevasarlokocsis felugros rollerozast szokta... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem h ez az egész nem hangzik úgy, mintha arról írtam volna h mi milyen laza jófejek vagyunk, mert minden feszkó nélkül vásárolunk, ami azért nem teljesen igaz... de tényleg sokat röhögtünk magunkon... meg másokon is, ami nem szép dolog, viszont hasznos, ha az ember agylob nélkül akar megúszni egy karácsonyi bevásárlást.

      Törlés
  11. ugy is kell! Es miert ne lehetnetek mar laza jofejek?? :) LEgyetek is azok! :)Az meg nem jelenti azt, hogy semmi gondotok nincs...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Sztem ha csak azért tesz valaki valamit, az borzasztó.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.