"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. január 2., szerda

12/13

Terveztem szilveszteri számvetést, de túl lusta és beteg vagyok hozzá (remélem, CSAK valami vírus, mert annyira nem lehetek öreg, hogy egy vodkakóla és fél pohár pezsgő több napra elintézzen).
Röviden: nem jött be a babamamaklub és a futás, ám jókat bicajoztunk és lovagoltunk; a Ded elválasztásához az egész év nem volt elég, viszont immár két kollégista fiam is van a nem olyan messze távolban; nem bővült a család az előirányzott Ded2-vel, azonban gyarapodtunk két macskával, Tivadar pedig megtért őseihez (vagy valami ilyesmi, az örök vadászmezőket ugye kizártuk az ő érdekében...). A beharangozott világvége elmaradt, aminek kifejezetten örülök, gondolom sok teendőm van még, melyekkel bizonyíthatom, hogy egy anyai csődtömeg vagyok. Az új év egész biztosan kevésbé lesz unalmas nyugodt, már csak azért is, mert rövidesen ismét dolgozni fogok, és az eddigi intézményi stresszfaktorok - úgymint általános iskola és gimnázium - tovább szaporodnak az óvodával és a céggel. Reményhal.

10 megjegyzés:

  1. alig várom az újabb és újabb bejegyzéseket az óvodáról és a cégről. Tényleg akartatok Ded2-t?

    VálaszTörlés
  2. szerintem az ujra dolgozas jo hir! Igaz, hogy a logisztika meg nehezebb lesz, de kevesbe leszel neurotikus az otthonülestöl! :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.