"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. január 30., szerda

A mai nap híre

A Ded tíz ÉS FÉL kiló!
Igen, végre elhagyta a tízet.
Ez különösen annak fényében rendkívül örvendetes, hogy már megkaptam a behívót a három éves státuszvizsgálatra.
Nyilván a percentilise ettől még ugyanolyan csapnivaló, mint amikor két évesen kilenc kiló volt, de mégis.
Nem, nem vagyok kíváncsi, mit fog mondani a védőnő. De azért majd beszámolok róla.

6 megjegyzés:

  1. A dednek 18 éves koráig kell összeszednie 40 kilót. Az 0,49 kg évente, ha abból indulunk ki, hogy 3 kg volt a születési súlya. Vagyis jelenleg 5 kiló alatt kellene lennie statisztikailag.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Te nagyon hülye vagy. De ezt ma már mondtam.

      Törlés
    2. Már ma is? :D Nem figyeltem. :(

      Törlés
  2. Engem megnyugtat, hogy van gyerek, aki még az én Babonkámnál is nyeszlettebb! Köszönöm Anyus! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Majd tíz év múlva irigykedhet rájuk az összes most "jó húsban levő" kislány :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.