"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. január 10., csütörtök

Állatkert

Nagyon aggódtam a jószágokért a háromnapos eltáv alatt.
A macskáknak készítettem ki konzervet, aztán felhívtam a szomszéd kislányt, hogy legyen szíves majd odaadni nekik.
De ott voltak még a disznók, birkák, zebrák, majmok és kenguruk.
Mert egészen eddig sikerült távol tartanom magam az ostoba internetes építőjátékoktól, aztán egy héttel ezelőtt belekezdtem egy állatkertbe. Tisztában vagyok vele, hogy minden perc, amit a vadak vásárlásával, gondozásával, virágok ültetésével, karámbővítéssel és ajándékstandok telepítésével töltök, tökéletesen elvesztegetett idő rövidke életemből, valamint, hogy ismerőseim éppen olyan lekezelő bosszúsággal fogadnák a felkérést a közös zoofejlesztésre, mint én a korábbi, farmerkodásra való invitálásokat. Mégis örülök, hogy még a kecskék is kibírták három napig etetés és simogatás nélkül.
Ráadásul ma végre összegyűlt a pénzem egy pávára.

21 megjegyzés:

  1. :) Jó és tartós elfoglaltság.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Mert az még nem volt :)
      Koalát jobban szeretnék, de az nagyon drága.

      Törlés
    2. MINDEN VAN. Csak pénz kérdése. Sajnos befektetés nélkül elég lassan gyarapodik az állatkert.
      Ha majd először vásárolok euróért zoogyémántot, lőjetek le lécci!

      Törlés
    3. A zoogyémánt vásárlásáért kevésbé kíméletes halál jár. :D

      De legalább felkeltetted állatok iránti érdeklődésemet, ami nem árt, mert Bélát el kell vinnem februárban a schönbrunni állatkertbe..

      Törlés
    4. Egyszerűbb ha az enyémet nézitek meg.

      Törlés
    5. Más is megnézheti? Mutasd!

      Sajnos Béla és a kishúgom szövetkeztek, teljesen tehetetlen vagyok.

      Törlés
    6. Csak túravezetővel.
      Nem írom ide a jelszavam, mert még valaki eladja a pávát.

      Törlés
    7. Hááányas szinten vagy? :D

      Ezen nincs pillanatképes funkció? Törpikéknél van/volt.

      (a tigris is drága?)

      Törlés
    8. Nem tudom, az én szintemen a tigris még nem elérhető, sőt a ló sem :( utóbbi 16 zoogyémánt lenne... 1 euróért tíz gyémántot lehet kapni. DE NEM VESZEK.

      Törlés
    9. Na várjál, tényleg igazi euróért lehet venni zoogyémántokat? Szerencsére még nem találkoztam ezzel a műfajjal, csak dolgozó nő koromban nagyon idegesített a kolléganőm, akinek a fülhallgatójából hozzám is elhallatszott az egész napos bégetés.

      Törlés
    10. Azt hiszem forintért is lehet. És 3200 forint egy delfin tenyészpár. Akciósan.

      Törlés
    11. Gondolom csak azért, mert a delfineledelgyárak szponzorálják. Vagy ennivalót nem kell nekik venni?

      Törlés
  3. Tökéletesen megértelek. Okosomon hupikék-törpikéim voltak. Máshogy nem lehet hozzájuk férni, félek, hogy elvándorolna/éhen halnak/szét unják magukat....

    Pedig eddig előtte....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj, de ezen nagyon jól szórakoztam. Bár ha jobban belegondolok tényleg aggasztó lehet, h elviszi őket a Hókuszpók.

      Törlés
    2. Ja, bakker Hókuszpókot ki is felejtettem. Mondjuk eddig még csak Sziamiaú rendezkedett néhányszor....
      De bakker, mi van ha PONT MOST jön Hókuszpók?!

      Komoly dolog! :D

      Törlés
    3. Nagyon sajnálom a telefonodat. Törpikéstül.

      Törlés
    4. És gondold el... azon olvastam TH-t.....

      Komoly elvonási tüneteim vannak. Minden téren. :S

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.