"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. január 15., kedd

Bah

Könnyebb lett volna egy hólapátot eltolni a boltig és vissza, mint a babakocsit.
Minden kedves helybélit, akinek a háza előtti járdán bokáig áll a tegnapi cucc, kihívnék egy ilyen versenyre.

13 megjegyzés:

  1. Nálunk szerencsére csak az "elit" körzetek nem takarítanak. A kisnyugdíjasok/városszéliek mindig nagyon rendesen. De a főtéren lépni sem lehet, csak ha a közmunkásokat kivezénylik valahova. Ők szorgalmasan dolgoznak, csak nem lehetnek ott mindenütt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyere ide babakocsit tologatni, itt egy mm hó sincs.

      Törlés
    2. Nem szeretnék többet babakocsit tologatni, se hóban se hó nélkül :)

      Törlés
    3. Deeehogynem :-) pár év és alig várod, hogy az unokáid tologathasd :-)

      Törlés
    4. Na hát az unokákat meg végképp nem :)

      Törlés
  2. Ó, mikor még babakocsit toltam! Volt mibe kapaszkodni, és még koriztam is mögötte. Most pedig kapaszkodhatok a lábujjaimmal...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csúszós havon tényleg remek.
      Ilyen belesüppedős jégkásában kevésbé :)

      Törlés
  3. Akkorát estem ma hajnalban egy eltakarított járdán, mint a zsák :( A többi ház előtt talpaltam a latyakban, itt meg tiszta volt, hómentes, épphogy egy milliméternyi láthatatlan jég fedte. Fél centin múlt, hogy a szememet nem verte ki a kerítés éle. Szóval, e latyakszavazó vagyok, akár babakocsival is :)

    VálaszTörlés
  4. Tegnap elképesztő mennyiségű gyereket szánkóztattam, és átkoztam minden köcsög perfekcionista háztulajt, aki eltakarította a járdáról a havat. Minden csak nézőpont kérdése.

    VálaszTörlés
  5. Nem szeretek a többséggel vitatkozni, akkor maradjon a járdán a hó, a jégkása és a latyak, én meg viszem a kölköt hátihordozóban.

    VálaszTörlés
  6. Szerettem anno az ilyesmit... Talán ezért (is) takarítom szorgalmasan a havat a járdáról... :-)

    VálaszTörlés
  7. No, én sem értem volna oda a gyerekorvoshoz 6 perc alatt, ha mindenki szépen eltakarítja a havat. A babakocsi ugyanis szarrá ázva, bezzeg a szánkó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenkinek olyan jóhiszeműnek kellene lenni mint nektek - sokkal pozitívabb azt gondolni h akik nem takarítják a járdát azok nem lesz.rják a kisgyerekeseket, hanem épp ellenkezőleg, a kedvükben akarnak járni :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.