"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. január 22., kedd

Baráti szókimondás

(Bocs, ezt nem tudom elfelejteni neked kihagyni.)
Fakirma: "És mondd, te tényleg ennyire igénytelen vagy bazmeg?? sosem szerettél volna SZÉP RUHÁKBAN járni?"

/Az áthúzottbetűs rész nem hangzott el./

29 megjegyzés:

  1. :D :D :D :D

    (nem tudom abbahagyni a röhögést)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Azt h eddig a funkcionalitás volt nálam a fő szempont, de talán egyszer eljutok a nőiességem olyan szintjére amikor törődni kezdek az öltözködési stílus kialakításával is.

      Törlés
    2. Most már csak Fakirma ruhatárára lennék kíváncsi. :)
      (Meg persze a tiédre is, ha jelmezben találkoztunk volna talán vissza tudnék emlékezni arra, hogy mi volt rajtad. Szerencsére sosem fog kiderülni, hogy az sem tűnne fel.)

      Törlés
    3. Pont ez a trükköm, teljesen jellegtelen póló-farmer szerkóban beolvadni a tömegbe.

      Törlés
    4. Pedig tudnád mennyit szörnyülködtem a hétvégén a tűsarkú csizmában botladozókon, biztosan kedvet kapnál hozzá. :)

      Törlés
    5. Mindig szomorúnak tartottam ha valaki feltűnőbben öltözik, mint amilyen érdekes belülről.

      Törlés
  3. Hehhh, ez igazán kedves... Ott nem mosolyogtam volna, de így igen... így könnyű. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezen akkor is nagyon könnyen tudtam nevetni :)

      Törlés
  4. batrak vagytok, en el sem mernek menni egy blogos talalkozora.. Meg mindig elesen el benne a (szörnyü) elmeny, ami egyszer egy nlc-s kismamablog-talalkozon ert... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nlc-s találkozóra én sem mennék el :D
      Amúgy nagyon zártkörű volt. Két anyuka és négy gyermek.

      Törlés
  5. de az a szomoru, hogy a neten àt jofejnek tüntek. élöben viszont nagyon nem!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben nehezebb jófejnek tűnni.

      Törlés
    2. Tényleg! Ez szinte minden celebre (is) általános érvényű kijelentés.

      Törlés
    3. :)
      Igaz, de azért a poszt eredeti mondanivalójához visszatérve: Fakirma élőben is tök jó fej, talán félreérthető voltam, én díjazom az őszinteséget , akkor is ha elgondolkodtat :)

      Törlés
    4. Ez igy van. Sajnos éllőbe én se vagyok valami jófej, nem tudom holtan változik e maj a helyzet, de addig mindenesetre kicsit ódzkodok a blogtaliktó.

      Törlés
    5. Pedig én holtan már semmiképp sem szeretnék találkozni veled.

      Törlés
  6. :)))
    A legszebb, hogy én is pólóban-farmerban voltam. Pont olyan csinosban, mint Anyus. És tökre vigyáztam rá, hogy ez egy másik póló-farmer kollekció legyen, mint amiben múltkor voltam. És még a következő randira is lesz egy olyan pólófarmer kollekcióm, amit Anyus nem látott.
    Amúgy Anyus egy kék blúzban volt, amiből kilógtak az izmos karjai. (biztos a hüvelykúpnak köszönhetően)Tök jól ment volna hozzá egy combig érő szegecses csizma flitteres miniszoknyával. És a csincsillát kellene még lecserélnie egy lóra:)
    Igen, Anyus, ha felkérsz, leszek a sztájlisztod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajnetuddmeg, bélám megkérdezte h ne menjünk-e el ruhákat venni nekem... :D

      Törlés
    2. Mondom, hogy ez a béla imád téged, te piszokmázlista. Az enyém sosem ajánl ilyet (persze igényes tipus lévén megválogatom a barátnőimet,és egyetlen olyan suttyó sem akad köztük, aki szóvá tenné a pólófarmer szerkómat.)

      Törlés
    3. Ó, te sanyarú sorsú asszony, te csak kocsit kapsz :D

      Törlés
    4. :D Flitteres miniszoknya. :)) Tényleg, járj inkább abban. Vegyek neked? :D

      Bélád nagyon kedves. :)

      Törlés
    5. De én nem tudok megspórolni 400 kilométert :)
      http://blogleany.blogspot.hu/2012/11/400-kilometeres-szoknya.html

      Törlés
    6. Nem kell, hogy drága legyen. Elég ha SZÉP FLITTERES. :D

      Törlés
  7. Én időnként adok egy kis pénzt Fakirmának, és megkérem, hogy vegyen belőle ruhákat nekem és a kislányaimnak. Ha időnként vállalható a megjelenésünk, az csakis ennek köszönhető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És gondolod h még nem dicsekedett ezzel? :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.