"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. január 30., szerda

Hajnalban

PÍK-PÍK-PÍK-PAAK-PAAK-PAAK
- Jajistenem mi ez??
- Mi mi?
- Hát ez. Nem hallod?
- Nem.
- Már én sem.
PÍK-PÍK-PÍK-PAAK-PAAK-PAAK
- Na! Most sem hallod??
- De. Biztos a mobilod.
- A mobilomnak nem ilyen a hangja. Inkább a te mobilod.
- Mondtam neked, hogy azt kint hagytam a kocsiban.
- Vagy a zsebedben van.
- Nincs.
PÍK-PÍK-PÍK-PAAK-PAAK-PAAK
- Megnézem. /.../ Tényleg nincs. De akkor mi a franc ez?
PÍK-PÍK-PÍK-PAAK-PAAK-PAAK
- Az asztalon.
- Az asztalon nincs semmi. Basszus felébreszti a gyereket. Honnan jön??
"A kiságyból? De mi? A párna nem lehet. A plüss ló? Annak nincs hangja. És ha mégis, csak eddig nem vettem észre? De nem. Semmi kemény nincs benne. A másik plüss ló? Abban főleg nem lehet."
PÍK-PÍK-PÍK-PAAK-PAAK-PAAK
"A nyuszi? Vagy mégis csak a párna?? Ááá megőrültem, hogy lehetne már a párna... Mintha az ágy alól jönne..."
- Talán az ágy alatt maradt valami játék.
- Ja én is arra gondoltam.
PÍK-PÍK-PÍK-PAAK-PAAK-PAAK
- Na megvan. Hogyrohadjonmeg.

Lehet tippelni.

43 megjegyzés:

  1. a pónik versenyeztek. vagy a cicák.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Ott az áll: "MINTHA az ágy alól jönne..."
      (No meg jómagam erre ébredtem -jaj, azt gondoltam, milyen frankó csaj vagyok, hogy kitaláltam! Pfff!)

      Törlés
    2. Már attól nagyon frankó vagy h megpróbáltad :)

      Törlés
    3. Ezért extra pont jár! Köszönöm!
      :-)

      Törlés
  3. Kezdek attól tartani h nem a megfelelő hangutánzószót alkalmaztam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan már, ne magadban keredsd a hibát, mikor bennem van! No.

      Törlés
    2. Egyébként tényleg olvad. Csak csendben.

      Törlés
    3. A továbbiakban kíváncsian várom a helyes megfejtést.

      Törlés
  4. nem tudom hogyan tudnám nagyon hangsúlyozni, hogy nagggyon türelmetlenül várom a helyes megfejtést....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Akkor talán igyekezz kitalálni :)

      Törlés
  5. a kocsiban hagyott telefon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nem, az TÉNYLEG a kocsiban volt.

      Törlés
  6. én arra gondoltam, hogy az egyik macska elemes és az volt. vagy gondoltam mobilra, mondjuk Kajla ottfelejtette. vagy gondoltam ébresztős rádióra, mert minket az szivat.

    VálaszTörlés
  7. mobilpóni. van olyan? vagy játékébresztőspóni.

    VálaszTörlés
  8. Pisilős játékbaba pont az ágy alatt pisilt be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert vki hanyag módon nem pelenkázta be éjszakára?

      Törlés
  9. de ha ilyen nehezen lehetett csak hallani, akkor tuti, hogy valami elemes gyerekjatek, ami mar nagyjabol lemerült....

    VálaszTörlés
  10. elemes, kotkodacsolo csirke??? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig már majdnem azt mondtam h melegszik.

      Törlés
  11. gyanítom semmi köze az elemes gyerkő-bigyókhoz és a büdös életben nem rántja le senki a leplet a rejtélyről.

    VálaszTörlés
  12. egy masik csaladtag majdnem lemerült mobilja

    VálaszTörlés
  13. SOS jelzes: ti-ti-ti-taaa-taaa-taaa-ti-ti-ti.. stb..

    VálaszTörlés
  14. Élő kapcsolat vmelyik hányatatott sorsú kollégista gyermek korgó gyomrával?

    VálaszTörlés
  15. A szopósszájú medve utolsó erejével megnyomta a segélyhívót...
    Anita

    VálaszTörlés
  16. Mobiltelefon ébresztője kotkodált?

    VálaszTörlés
  17. Ha ez sem akkor legyen már szabad a gazdaaaaa :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom sikerült a végsőkig fokozni az érdeklődést egy ilyen teljesen jelentéktelen dologgal, még szerencse, mert ennél izgalmasabbak nemigen történnek velem :D
      Szóval azok jártak közel, akik a telefon, a lemerülés, valamint a segélyhívás gondolatát kerülgették, ugyanis a gyerek a drótnélküli vezetékes telefont bevitte a hálószobába, és persze nem tette vissza a töltő aljzatra, hanem valahogy az ágy alá került, aztán hajnali hat tájban a telefon nem bírta tovább az energiaéhséget és sipákolni kezdett.

      Törlés
    2. :) pedig milyen közel voltunk már hozzá :D :D :D

      Törlés
  18. nem ér. új bejegyzés született, mikor még a régi NINCS LEZÁRVA....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy SZABÁLY h ilyet nem csinálhat az ember?? :D

      Törlés
  19. A te telefonod

    De egyébként mit csinálsz a kicsivel, hogy egyen? mert én megbolondulok, hogy a hat évesem, akár egész nap nem eszik, ha olyan étel van előtte. Kész csontkollekció.

    Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majdnem azt írtam h semmit, de ez nem igaz, mert eszem vele együtt (néha akkor is amikor nem vagyok igazán éhes), etetgetem a műanyag vackait ("a ló is egy falatot nyamnyam, a tehén is jajdefinom..." stb.) és mászkálok utána a lakásban mondjuk egy banánnal, ami nálam a legalja. Mert az első gyerekemnél is ugyanezt csináltam, aztán a többinél nem, és tényleg nem haltak éhen, és nagyon jól tudom h a Ded sem halna, csak idegesít h nem eszik :) Ez ösztönös, hiába tudom h hülyeség.

      Törlés
  20. Püff, erről jól lemaradtam. Egyébként én sem tudtam volna. Kösz a megfejtést.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.