"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. január 11., péntek

Horror a fogorvosnál

Örömmel jelentem, motymoty végül mégsem Béláját küldte el maga helyett, ahogy tervezte, hanem személyesen ment dr. Zirrzurrhoz. Talán nem sértődik meg ennyi indiszkréción, muszáj megosztanom az élménybeszámolója kis részletét:
"a folyosón végig azt vizionáltam, hogy a fogamat fúrja, nekem meg köhögnöm kell és belefúr az agyvelőmbe".

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű történet! A szorongásban az a csodálatos, hogy minden helyzetben megtalálja a tárgyát, kreativitása határtalan!
    ui: Motymottyal rajzoltatott már valaki esős rajzot? Szerintem csuda dolgok derülnének ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnézném amint te rajzoltatsz vele egyet :)

      Törlés
    2. Az esős rajztól enyhül az ember bronchitise? Okvetlenül kipróbálom!

      Törlés
  2. A pszichés bronchitise mindenképpen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bronchitisem az egyetlen amiben tökéletesen biztos vagyok, hogy nem pszichés. Legalább ezt az örömet hagyd meg nekem! :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.