"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. január 14., hétfő

Jubileum

Most, hogy a nap felét tartalmasan ámde nagyjából sikertelenül töltöttem óvodavadászattal, arra gondoltam írok egy bejegyzést a múlt hétről.
A házassági évfordulónkat ünneplendő Szilvásváradra mentünk lovagolni, abból a megfontolásból, hogy mire melegebb lesz az idő, elmúlik a házassági évfordulónk. Ez nem az én megfontolásom volt, mert a magam részéről egyáltalán nem bántam volna, ha később ünneplünk, amikor már nem kell attól tartanom, hogy belefagyok a nyeregbe. Persze lovagolni megdermedt ujjakkal is remek, és havas tájban is gyönyörű (feltéve, hogy a ló nem esik pofára a jégen, vagy nem csúszik bele egy szakadékba, mondjuk). Az élményt, hogy valódi lipicain ülhettünk, az sem kisebbítette, hogy szegény párának folyton úgy lógott a nyelve a szájából ilyet még nem láttam lónál bazmeg, mint valami bulldognak júliusban (vagy mint nekem, miután a lusta hátast nem csekély erőfeszítéssel rávettem, hogy vágtázzon). És fogyasztottunk sok pisztrángot és forralt bort.
Méltó megemlékezés volt ez arra az eseményre, amelyre nyolc hónapos terhesen mentem három évvel ezelőtt, amikor kihíztam az esküvői ruhámat, és egy teljes órát késtünk a házasságkötő teremből, és a gyerekeim egy része a kocsi csomagtartójában utazott, és valakit hazavittem s mire visszaértem már felvágták és megették az esküvői tortát, és eldugult a vécénk ezért a vendégek mellé másnap csőgörényest is hívtunk, harmadnap pedig az összes fotót ügyesen letöröltem a memóriakártyáról. De minden jó ha jó a vége. Meg általában az eleje meg a közepe.

9 megjegyzés:

  1. Sok boldog közepét kívánok nektek!

    Az esküvői képekről elfelejtettél megemlékezni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Tényleg, bele is írom.

      Törlés
  2. haha, ez jo esküvö lehetett! :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog évfordulót! Látom, nektek is kalandosra sikeredett anno. De minden jó, ha jó a vége, mint tudjuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A két tanú sem könnyen jött össze :)

      Törlés
  4. Egy ideje próbálom elképzelni, hogy kihíztad a ruhádat, de rá kellett jönnöm, hogy a Ded hízta ki, nem te.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Azóta sokkal lassabban nő.

      Törlés
  5. :))Egészen kedvet csináltál a házasságkötéshez. A lovagláshoz nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig a lovaglásban jobban hiszek.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.