"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. január 16., szerda

Koala

Sokat elmond a tegnapi napomról, hogy a legnagyobb boldogság akkor ért, amikor vettem egy koalát.
És miután azt hittem már nem lehet fokozni a nyomorúságot, rájöttem, hogy azért érzem a fűtés ellenére is hidegnek az ülést az autóban, mert alámfolyt a Ded fél palack vize, és teljesen átáztatta a nadrágomat, útban egy igazán fontos megbeszélésre. Megjegyzem annak azért örültem, hogy nem málnaszörp volt.

4 megjegyzés:

  1. bezzeg a koalád heregolyóit nem kínálgatod!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudtam h virtuális golyókkal is megelégszel :D

      Törlés
    2. Irmának három férj után még golyóhiánya van.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.