"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. január 4., péntek

Legyetek óvatosak a blogcimbikkel

mert a valódi találkozás felkavaró élmény lehet.
A négygyermekes anyukáról kiderül például, hogy egy Rejtő-regény megelevenedett hőse, maga a bájosan őrült szőke ciklon, aki gyerekei öltöztetését a sállal kezdi, képes autós csecsemőülésbe tuszkolni egy háromévest, és a személyes ismeretség ötödik percében így szól: "HOZTAM NEKED HÜVELYKÚPOT."

27 megjegyzés:

  1. Nem semmi:DDD
    Miből gondolta, hogy elkél nálad?? Ennyire még én sem vagyok őrült:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még azt is megmutatta, hogyan kell használni.

      Törlés
    2. Na jó, elárulom h szemránckrém helyett szokta alkalmazni. Mint mondta "attól ilyen gyönyörű" :D
      Jól megnézett, és keményen rámparancsolt: "HASZNÁLD"
      :D

      Törlés
    3. Nemsokára ellenőrizni fogom, hogy használtad-e! Azonnal látni fogom, ha fittyet hánytál a jó tanácsomnak!nehogy az ivartalanított macskának add!

      Törlés
    4. Már kipróbáltam. Mire újra találkozunk már én is gyönyörű leszek.
      http://www.cikatridina.hu/cikatridina.html

      Törlés
    5. Nagyon meggyőző az összetétele.

      Törlés
  2. :D:D:D
    Köszönöm Anyus, életem eddigi legnagyobb sikersztorija, hogy egy olyan világszínvonalú blog vendégszereplője lehettem, ahol Kajla és Párductermetű az állandó fellépők!
    A csajok délután óta azon ölik egymást, hogy melyikük érezte magát a legeslegjobban Anyuséknál, amúgy jól vagyunk. Csak azt sajnálom, hogy nem kértem el annak a házi jellegű eperdzsemnek a receptjét, amiről az utolsó pillanatban kiderült, hogy sűrített paradicsom. Annak azért örülök, hogy nem Piszkos Fred jutott rólam az eszedbe! A hüvelykúpra vigyázz, nehogy a srácaid elhasználják, nagy maflás lenne nemi identitásuk fejlődésének!



    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha már így felvállaltad, belinkellek :)
      (Este még elszaladtam a fiúkhoz egy öltönnyel és egy bakanccsal, amire feltétlenül szükségük lesz hétvégén, és oda-vissza puszi-puszival megjártam egy óra egy perc alatt.)

      Törlés
    2. Gondolom, nem bélád vezetett...és remélem nem mentél 100-nál többel:)
      és azt is remélem, hogy a puszi-pusziba belefért egy nagy anyai dörgedelem is az egyes miatt:)

      Törlés
    3. Egyedül szoktam menni hozzájuk, mindenkinek jobb így :) kivéve talán a kocsit.

      Törlés
  3. Hááát ez nagyon jó olyan jót nevettem :D Szuper lehetett a tali :)

    VálaszTörlés
  4. Nahát, a kattintás nélkül is rögtön tudtam, kiről van szó!

    Nem izgultatok nagyon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De nálatok nem ér, mert tudtatok róla :)
      És csak azért nem izgultam még jobban, mert nem hittem h tényleg eljön :D

      Törlés
    2. Már hogyne toltam volna oda a képemet, tökfej! Éreztem, hogy ez lesz az év legjelentősebb eseménye az életemben! (már öt napja tart, s még mindig te vezetsz, Anyus!)
      Képzeld, még pszichodrámán is megjelenítettelek a színpadon mint feldolgozandó élményt!:)

      Törlés
    3. És a többiek nagyon sajnáltak?

      Törlés
    4. És ízé, nem néznek furán a gyógyszertárban, hogy hova lesz a sok hüvelykúp??:) Hogy használjátok? Nekem is elkélne a szemránckrém:D

      Törlés
    5. Sokáig elég egy.
      Csak be kell kenni vele :)

      Törlés
    6. Irma ismert gyógyszertári rém. Biciklivel jár körbe, és mindenhol begyűjti az elfogadható mennyiségű hüvelykúpot. Aztán beolt másokat is...

      Törlés
    7. :D Nektek is adott már?

      Törlés
  5. Milyen anya az, aki engedi, hogy a 3 éves gyerekét betuszkolják egy csecsemőülésbe?!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem több ilyen anyuka is letezik! :))

      Törlés
    2. Na jó Blevita, elárulom, hogy Irma az én gyerekemet tuszkolta a csecsemőülésbe az én jóváhagyásommal. Mondjuk az egy kicsit zavart, hogy az ülés nincs rendesen berögzítve az autóba...

      Törlés
    3. A "nincs rendesen" nagyon kedves kifejezés a rideg valóságra :D

      Törlés
  6. szerintem tök jo ötlet a hüvelykup! POnt olyan cuccok vannak benne, mint a meregdraga arckremekben! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony. Kívül-belül gyönyörű lesz tőle az ember :D

      Törlés
  7. itt még én is tanolok mindég valami ujjat. pedig én osztán...de hisz tuggyátok.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.