"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. január 13., vasárnap

Zombi az autóban

Állatorvoshoz vittem Zombit.
"EZT a dobozt biztosan nem szedi szét" - mondta a Családfő.
Amíg a gyerekek is a kocsiban ültek, a macska csak szolidan nyávogott, de miután kiszálltak, és egyedül indultam tovább, előbb mind dühödtebb kaparászás, majd a kartonpapír recsegése hallatszott a hátsó ülésről.
Vizuális típus vagyok, már láttam, amint a hatsávoson robogok, az átkozott dög meg kiszabadul és húsz karommal kapaszkodik rémülten a nyakamba és az arcomba.
Egy piros lámpánál előrerángattam a dobozt az anyósülésre, visszanyomtam a macska fejét a kirágott lyukon és addig ütögettem, amíg feladta szökési szándékát.
Persze közben a lámpa zöldre váltott, mögöttem pedig kitartóan dudáltak azok a szerencsések, akik nem szállítottak vadállatot a járművükben.

14 megjegyzés:

  1. Vizuális típus vagyok... :-)))

    VálaszTörlés
  2. :))) én is :)
    "visszanyomtam a macska fejét a kirágott lyukon és addig ütögettem, amíg feladta szökési szándékát" <-- ezért pedig mit kapsz az állatvédőktől... :D

    VálaszTörlés
  3. Jaj hát nem a fejét ütögettem, hanem a dobozt :)

    VálaszTörlés
  4. lehet kapni erre a celra racsos müanyag szallitoketrecet.. :)

    VálaszTörlés
  5. Lehet, ha Csipkerozsikanak hivtatok volna, nyugisabb lenne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A miskárolás óta egészen meg van csipkerózsikásodva :)

      Törlés
  6. hat teny, hogy nagyon ritkan kell.. :)

    VálaszTörlés
  7. Jó kis műsor lehetett...Én a lomisoknál vettem erre a célra nagyon szép kis vesszőkosarat, ajtósat. Ha felétek is vannak lomisok érdemes megnézned, fillérekbe kerül. Legalábbis az állatosbothoz képest. Úgy emlékszem 2 ezer volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tényleg jobban mutatna a teraszon mint a doboz :)

      Törlés
  8. Csak idomítás kérdése. :D http://indavideo.hu/video/Csomagolt_macska

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ez zseniális :D
      Akkor kidobom a nagy dobozt, ekkorát bármikor találok.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.