"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. február 6., szerda

Felelős döntés

Amikor egy szülő óvodát választ szeme fényének, nyilván igyekszik körültekintően dönteni. Ha valaki nem tudja mire figyeljen, rengeteg ötletet, tanácsot kaphat az anyatársaktól a játszótéren vagy a világhálón. Egy ötödik gyereknél viszont már van annyi tapasztalata az embernek, hogy mások okoskodása nélkül is sejti, mi a fontos általában, és megvannak a saját prioritásai is. Így aztán képes felelősségteljesen mérlegelni, és remek döntést hozni.
A gyakorlatban ez ma úgy nézett ki, hogy felhívtak, válasszak A és B óvoda közül. Minél előbb. Rákerestem, lófaszkát sem találtam róluk, azon kívül, hogy mindkettő nagyjából 2,5 kilométerre van a munkahelyemtől, ami gyalog sok, tömegközlekedéssel valamivel több. Ha a Kis Guruló Szar már menetkész, felkerekedtem volna megnézni őket, ámde a Kis Guruló Szarból jelenleg három dolog hiányzik: az akkumulátor, a benzin, valamint a KGFB. Ezért egyetlen szempont maradt: B óvoda egy olyan helyen van, ahol eddig mindig halálfélelmem támadt amikor arra jártam, így aztán mondtam, hogy legyen A... Tökéletes választás, érzem.

15 megjegyzés:

  1. Hát, szerintem elég fontos, hogy legalább az óvodánál ne legyen halálfélelme az embernek... meg aztán ki tudja, nem öröklődik-e egy ilyen érzés, úgyhogy a gyerek érdekeit maximálisan figyelembe véve döntöttél :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, remélem, nem én vagyok abban az óvodában a pszichomókus! Az súlyosabb tünet lenne, mint a halálfélelem.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Priviben kérdeztelek az oviról, ha esetleg a vészbukon jársz, válaszolhatnál :)

      Törlés
  3. Ja, és remélem, a Kis Guruló Szar jövő hétre összekapja magát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, jó h nem ezt a csütörtököt beszéltük meg... Az úgy volt, h eddig itt volt a KGSZ, csak nem indult be. Aztán most megvannak a szép új papírjai, de elvitték a kocsit aksit és biztonsági övet cserélni benne :)

      Törlés
  4. Fontos hogy jol dontottel :-)
    Ez a halalfelelm nalad olyan lehet mint nalunk a mumus aki a pincenkben lakik. Sotetedes utan nem megyek le. TUDOM hogy ott lakik. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akarom nevesíteni, nehogy megbántsak valami lokálpatriótát, de azt hiszem ott nem csak nekem van menekülhetnékem :)

      Törlés
    2. Lehet az en pesti munkaugyi kozpontom kornyeke.... Ott en is ereztem hogy" kozeleg a tel"

      Törlés
  5. :) A rendelkezésedre álló információk birtokában felelős döntést hoztál.

    Nem szoktam félni azon a környéken, de lehet, hogy ez azzal is összefügg, hogy eddig csak sötétben és/vagy biciklivel jártam arra, és se sötétben, se biciklin nem látok.

    VálaszTörlés
  6. Ha jó az óvi, szólj! Akkor ősztől odaviszem Babont!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint téged sem győzött meg Irma waldorfos rajongása? :)

      Törlés
    2. Jaj, dehogynem, sőt, beleszerettem, járunk ugyanis waldorfos ovielőkészitőre, de sajna a munkaidőm nem 9 és 1 kozé fog korlátozodni (bocsi, lusta vagyok ekezeteket keresni)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.