"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. február 18., hétfő

Általában

viszonylag konszolidált gondolataim vannak, de amikor Zombi macska a lábtörlőn ette meg a paradicsomos húsgombócot, ráadásul olyan technikával, hogy az összes rizsszem ott maradt, felrémlett bennem, hogy inkább a seggébe kellett volna dugni azt a gombócot.
Bocsánat.
(Megjegyzem épp ma láttam, hogy valaki a "fiu toszik anyával" keresőkifejezéssel talált ide.)

3 megjegyzés:

  1. Zseniális, még ma kipróbálom ezt a módszert a gyerekeken. Lehet, hogy még a brokkolis krumpli is csúszni fog?
    Más: örülök, hogy nem a punci, erényöv, farsang kombinációt találtad a kereskifejezések között, a szívemre vettem volna...

    VálaszTörlés
  2. Ezeket a keresőszavakat én már régen nem értem. Szerintem csak ötletszerűen lök oda valamit a blogger, nem kell aggódni!

    VálaszTörlés
  3. Ez megnyugtató, de azért mégis nemesebb érzés lenne, ha a blogodra mondjuk a harmónia, intellektus, bölcsesség, színvonal keresőszavak alapján akadnának rá.:)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.