"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. február 24., vasárnap

Anyus önvédelmet tanul

A telomérák érdekeit szem előtt tartva pénteken elkísértem a Családfőt edzésre. Merthogy azt állította, ez alkalommal kifejezetten külsősök, hozzátartozók, anyukák számára lesz önvédelmi oktatás. A könnyelmű ígéretet, miszerint megyek, az edzés reggelén bántam meg először, de nem utoljára. A nap folyamán egyre inkább úrrá lett rajtam a pánik, de aztán mégis előkerestem Kajla kinőtt judoruháját és egy fehér övet, figyelmen kívül hagyva a fejemben sikoltozó hisztérikát, aki szerint nem kell hülyét csinálni magamból ha nem is fizetnek érte. Ugyan már, nyugtattam magam, hiszen a Családfő megmondta, hogy lesznek ott más anyukák is.
Az öltöző előtt a fejemben sikoltozó hisztérika megpróbált rávenni, hogy fogjam a cuccom és meneküljek.
Az öltözőben a hisztérika egy "hiába beszélek neked te marha" felkiáltással csüggedten elhallgatott.
A "más anyukák" mind feketeövesek voltak.
Egyikük segített megkötni az övem. Ettől a gyomrom a tüdőmbe préselődött.
Az edzésen akupunktúrás pontokat tanultunk, amelyek megnyomásával harcképtelenné lehet tenni az ellenfelet. A sensei mondta, hogy most nem kell erősen nyomni, mert az újraélesztést majd legközelebb gyakoroljuk. Csak egy srác ájult el.
Továbbra is úgy gondolom, hogy az önvédelem legjobb módja a futás.

4 megjegyzés:

  1. Ajánlom a zumbát, az legalább ekkora leégés, csak legalább jóképű apukák nem röhögik hülyére magukat rajtad. És egyébként is, mondtam neked, az a legjobb sport, ami nem igényel aktív mozgást:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak a sportnak amit javasoltál, az aktív mozgás nélküli egy extrém fajtája, nekrofíliának nevezik :D

      Törlés
  2. A futás, az tényleg király! Remélem az ájult srác nem a Te sarad...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Futni utálok, de még mindig reálisabb, mint pontokat keresgélni amikor pánikol az ember :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.