"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. február 14., csütörtök

Higgyétek el, nem könnyű

ellenállni a szívélyes kínálásnak, amely a más gyereke által meghagyott ételmaradékra vonatkozik, abban az esetben, ha az is elhangzik, hogy "biztosan nem folyt bele a taknya".
(Az e heti Fakirma-cikiző posztot olvashattátok.)

22 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hát képzeld! :D
      Igazán finom volt amúgy.

      Törlés
    2. Jézusmáriaszentjózsef!

      Törlés
    3. De megmondta h nem folyt bele.

      Törlés
    4. Látod, épp ezért nem ettem volna meg.

      Törlés
    5. :)
      Egyébként sokat elmond arról h mennyit esznek a gyerekeink h két adag maradékkal jóllaktam.

      Törlés
    6. Tényleg nem folyt bele. A taknyos gyerek maradékát én ettem meg, nem a vendéget kínáltam vele, mert tudom, mi az etikett. Amúgy azért nem volt időm szűz kaját adni Anyusnak, mert hirtelen roppant sürgős lett neki lelépni tőlünk (egy félig megfagyott gyereke hívta telefonon, hogy kizárta őt a lakásból, és nem tud bejutni)

      Törlés
    7. Jól van, jól, értem, nem volt taknyos az étel.
      De olyan jól elborzadtam a bejegyzéstől! Köszönöm.

      ;-)

      Törlés
    8. Fakirma-kedves, Téged merre lehet fellelni?

      Törlés
    9. :) Hát hiába linkelgetek én nektek?? :)
      http://blogleany.blogspot.hu/search/label/Fakirma

      Törlés
    10. Meggyőztök, hogy a nem taknyos kaját is meg lehet enni jóízűen, mot meg még le is tolsz a vakságomért/figyelmetlenségemért?
      Jajhát!

      Törlés
    11. Viszont a nem taknyos maradék kevésbé laktató.

      Törlés
    12. Ez kész!

      További szép estét!

      Törlés
  2. ///Találtam egy ilyen bejegyzést:

    http://blogleany.blogspot.hu/2013/01/heti-municio-igenytelen-szuletesnapi.html#more

    A "taknyos kis kezdő" megkoronázta az estémet.///

    VálaszTörlés
  3. Ezek szerint nem Fruzsi maradékát etted. Pedig hidd el, az élvezeti értékét csak növeli, hogy a garantált takonybelefolyáson túl még a padlót is megjárta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg! A lecsónak eddig is sok változatát ismertem, mert van ugye a tojásos, a rizses, a tarhonyás, a virslis, a kolbászos, a cukkinis, a tejfölös stb., de kétségtelenül földobja, ha ledobják.

      Törlés
  4. Amúgy a félig megfagyott gyermek a meleg lépcsőházban várakozott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegénykém, legközelebb neki is küldök egy kis meleg eledelt:)
      Theának meg szívesen elkészítem az igénytelen szülinapi tortát.:)

      Törlés
    2. Nagyon kedves vagy, de Párductermetű nem szereti a lecsót. Akkor sem ha taknyos.

      Törlés
    3. Kedves Fakirma, ez egy igazán nagyon kedves gesztus Tőled.
      Nyáron lesz aktuális. Köszönöm!
      :-)

      Törlés
    4. Választhatsz, takonnyal vagy takony nélkül kéred, végül is Te leszel az ünnepelt:)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.