"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. február 7., csütörtök

KGSZ - ismerkedés

Azért az igen szép, sőt megható pillanat volt, amikor az egyik piros lámpánál rájöttem, hogy rádió is van a kocsiban.

Viszont határozottan fenyegetőnek tartom a matricát, amelyet az előző tulajdonos ragasztott fel a volán mellé: "Énekelek az Úrnak, amíg élek".

6 megjegyzés:

  1. :D

    Lehet, hogy utána majd az Úr énekel neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha betartotta a kreszt, akkor bizonyára :)

      Törlés
  2. Szerintem ez tök jó kiírás... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hallottál még énekelni...

      Törlés
    2. Ha egyedül vagy... Ha nem, az ciki... .-)

      Törlés
  3. A rádióról annyit kell tudni, h egyáltalán nem úgy néz ki, mint azok az autórádiók, amiket eddig láttam, és sehogy sem tudtam bekapcsolni, ezért azt hittem h csak CD-lejátszó, aztán annál a bizonyos piros lámpánál várakozva elkezdtem végignyomkodni a gombokat és egyszer csak megszólalt!!... Hát én olyan boldog voltam h csak na. Aztán jobban megnéztem a varázsgombot. Az áll rajta h PWR.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.