"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. február 27., szerda

Ma pláne

Harmadik lépés a társadalomba való beilleszkedés felé.
A Ded ugyan nem aludt el az oviban, viszont szép csöndben feküdt a délutáni pihenő alatt. A hangulata jó.
Nekem már van határidőnaptáram és herpeszem, mindkettő a stressz jele.
Dolgoztam is mintegy negyedórát, ami akkor sem túl megerőltető, ha azt vesszük, hogy még szabadságon vagyok.
Örömmel tapasztaltam, hogy a kedvenc kínai büfémben még mindig meg lehet ebédelni ötszáz forintból.

7 megjegyzés:

  1. Hidd el az Anyák mindig rosszabbra gondolnak,mint ami valójában történik. Szeretni fogja végül. A határidőnapló betelik, a herpesz elmúlik, itt a tavasz. Fel a fejjel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kétséges h szeretni fogja, sőt már most is szereti. Legkevésbé emiatt aggódom :)

      Törlés
  2. Egyedül eszel és más poharából iszol? Ejjnyeee....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Mondom stressz. Nem kell hozzá pohár.

      Törlés
    2. Se félig üres, se félig teli :)

      Törlés
  3. A Ded szeretni fogja az ovit, és Te a munkát????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem a munkám. Minden rendben vele, mintha csak pár hete jöttem volna el.
      Az életmódváltás visel meg kicsit. De mickától már megtudtam h ez "természetes családi krízis" :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.