"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. február 25., hétfő

Ma

megtettük az első lépést a Deddel a társadalomba való beilleszkedés felé (úgymint óvoda, munkahely).
Neki valamivel nehezebben megy, pedig kapott az óvónénitől kis piros törölközőt.
Én viszont három gyönyörűségesen háborítatlan, dedmentes, felnőttek társaságában töltött órát kaptam.
Fakirma szerint szívtelen dög vagyok.

Empatikus Kolléga: És a gyerek?
Anyus: Óvodában. Beszoktatás.
Empatikus Kolléga: Jól van?
Anyus: Jól. Üvölt mint állat.
Empatikus Kolléga: Hát, legalább nem itt üvölt.
Anyus: Ja, ja.

6 megjegyzés:

  1. haha, en megertelek! :)
    Nem szabad ellagyulni, majd beszokik az a gyerek! :)

    VálaszTörlés
  2. Üdv az ismét dolgozó anyukák köreiben.
    Beszoktatás? Megszokja-megszokjátok... Szegény Ded, tökéletesen értem amit érez...
    Munka? ...én már nem annyira vagyok lelkes, mint egy hónapja voltam, annyira pedig sohasem leszek, mint Te...
    Ha biztosan tudnám, hogy nem olvasnak a kollegák, és pláne a főnökök (egy biztosan olvas) akkor jó kis posztot tudnék erről a témáról írni.

    VálaszTörlés
  3. Nálunk egy gyerek sem volt ilyen üvöltős, simán ment minden... most elgondolkodtam, annyira rossz anya lennék, hogy örültek, végre megszabadultak tőlem? :-)

    VálaszTörlés
  4. Nekem sem volt eddig egyik sem üvöltős, legföljebb azért hisztiztek h ott maradhassanak az oviban. (Én is úgy gondoltam h már elegük volt belőlem.)
    Ezért nem jó egykének lenni. Kvázi egykének.

    VálaszTörlés
  5. kitartás anyuskám, rosszabb lenne, ha te sírnál a munkahelyeden

    VálaszTörlés
  6. Kurva sokba fog kerülni a pszichodráma, hogy kiheverje Ded az ovis traumákat. Ha van egy kis mázlid, már nem te fogod fizetni, hanem az idióta férje.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.