"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. február 4., hétfő

Még egyszer a szép ruhákról

/Nagy szerencse, hogy néha meglátogat Fakirma, így van miről írnom./
Azzal kezdte, hogy a legutóbbi bejegyzésem róla rosszhiszemű volt, vagyis én vagyok rosszhiszemű, és gonoszul félreértelmeztem a szavait.
Azzal folytatta, hogy nemsokára óvodai farsangra megy, a téma a középkor, és neki is be kell öltöznie, és SZEGÉNY PARASZTASSZONY szeretne lenni, és esetleg TUDOK-E NEKI RUHÁT KÖLCSÖNADNI...

30 megjegyzés:

  1. :D enyje Anyus, szegény Fakirma ezek után szerintem meg sem mer majd szólalni :) Én is felmentem a 4.-re a rendőrfiúhoz rendőrsapkát kérni, remélem az nem volt annyira félreérthető...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ő nem az az ember aki képes lenne NEM megszólalni :)

      Törlés
  2. :DDDDDDDDDDDDD mekkora poén már:)))))))))))))

    VálaszTörlés
  3. :))))
    Azt hiszem, ha ismerném, kedvelném Fakirmát!

    VálaszTörlés
  4. És azt elárulod a nagyközönségnek, hogy milyen ruhát adtál neki? :-)
    Tudod Anyus, én nagyon nagyon hálás vagyok Neked, hogy Fakirmával barátkozol, és szívesen látod az egész pereputtyát! (Mármint, ugye szívesen látod az egész pereputtyát? Szólj, ha fele annyi gyerekkel jobban örülnél neki!) Amióta anya lettem, még soha nem fordult velem olyan elő, hogy 6 teljes órán keresztül gyermek nélkül voltam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A kellő feszültségkeltés után elárulhatom h az esküvői ruhámat...
      (A gyerekeid nagyon cukik!)

      Törlés
    2. A zárójeles részt vehetem úgy, hogy máskor is rád lőcsölhetem őket?

      Törlés
    3. Hát persze, főleg így h semmit nem kell csinálnom velük :) Mondjuk azt jó lenne tudnom h mit szeretnek enni, mert eddig nem sok sikerélményem volt...

      Törlés
    4. Áh, csak szolidarítanak a Deddel! :-)
      Az esküvői ruhád amúgy szerintem szép. Ma reggel láttam benne Irmát, nem is szegény parasztasszony, hanem a lovagvár úrnője!

      Törlés
    5. Neki sokkal jobban áll mint nekem.

      Törlés
    6. 8 hónaposan ő se lett volna a lovagvár úrnője benne.

      Törlés
  5. Az esküvői ruhádban lesz szegény parasztasszony?!Hát milyen esküvőd volt neked? Tudom, a mienk se volt valami nagy szám, de...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan parasztasszony lesz, akit megsajnált valami nagysága és nekiadta a legrégebbi, molyrágta ruháját :D

      Törlés
    2. Az énképemet alaposan átszabtad, mióta hozzád járok, kedves Anyus, ilyen szociális tükröm még sosem volt.:)
      Az esküvői ruhád amúgy megragadta a fantáziámat és azt szeretném kérdezni, hogy használhatom-e szexuális szerepjátékhoz? Jövő héten meg kiugranék egy lakatért a puncimra, hogy élethűen alakíthassam az erényes középkori várkisasszonyt.

      Törlés
    3. Igazán nem kértem h ilyen keresőszavakkal generálj forgalmat a blogomnak :D
      Erényövet nem tudok kölcsönadni, sőt bilincset sem. Lenne viszont egy aranyszínű tanga az urad számára.

      Törlés
  6. Vizuális típus lévén most értettem meg, hogy béládat tényleg nem azért választottad, mert jó ember. Mert remélem, nem Nagyfiút ereszted benne útra a kollégiumba.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Boratos mankinit is tudok kölcsönözni.
      http://bigyoshop.hu/?q=products/show/borat-mankini-furdoruha

      Törlés
    2. Nem elnyűttebb a tangánál :)

      Törlés
  7. Ezt most kár volt megemlítened, elég nehéz lesz a következő negyven évem az agyamba égett vízióval (a te béládat az arany tangában, az enyém a mankiniban/ben)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem nekem sem ez a kép fogja felpörgetni a libidómat.

      Törlés
    2. A libidók nagyrésze most lett öngyilkos.

      Törlés
    3. Szerencse, hogy nem olvassa mindenki a hozzászólásokat, így az emberiség még reménykedhet.

      Törlés
  8. Konzervatív rüfkék egymás közt???

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.