"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. február 13., szerda

Nektek is

mindig csak utólag jutnak eszetekbe a frappáns válaszok?
Amikor például a bevásárlóközpontban ma odajött hozzám egy marketinges lány azzal, hogy "feltehetek három kérdést?", a "bocs nem" helyett mennyivel jobb lett volna az "ez volt az első?"

9 megjegyzés:

  1. Szia, nem ismerjuk egymast es veletlenul talaltam a blogodra, aztan ittragadtam,nana elejetol el kellett olvassak mindent...tetszik a stilus, ugyhogy visszaterek ujabb bejegyzeseket olvasni.
    Hedi

    VálaszTörlés
  2. Igen én is így vagyok ezzel lenyúlni ér? Mert akkor ezt a poént azt hiszem legközelebb elsütöm :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nyugodtan. Sztem nekem legközelebb sem fog időben eszembe jutni :)

      Törlés
  3. Frappáns! Nekem is csak utólag jutnak eszembe hasonlóak. Lehet, hogy időt kellene kérni (meglepődés helyett) - legyen alkalma az embernek, valami odavalót felelni.
    Ezt a: "Feltehetek egy kérdést? esetében fogom alkalmazni - Igen, megvolt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szegény marketingesek... végül is csak a munkájukat végzik...

      Törlés
  4. Ja, szegenyek! En neha megkönyörülök rajtuk, de csak nagyon neha.... Akkor is csak azert, mert tudom, milyen szar az ilyen elutasitas :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem a "bocs, de nem" a jó válasz, sajnos nekem éppen EZ nem szokott eszembe jutni....
    Anita

    VálaszTörlés
  6. nekem az jutott eszembe, mennyi "frappáns" választ hallhat csak egy nap pl. az a nyomorult, amíg a munkaideje letelik, és biztos neki is agyalnak a kérdésein...:)))mert hát valahol valamiért pénzt kap, ő próbálja a munkáját végezni:
    ha nem jól, akkor megérdemli a cikiző válaszokat is,
    még ha unja is :)

    tudom, nem erről szólt a bejegyzésed

    de hiszem, hogy egy egy vicctől neki is jobb napja lesz (vannak ennél rosszabb válaszok is neki)és felüdülés egy nevetés

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.