"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. február 1., péntek

Nincs sok mondanivalóm

A használt autó hirdetések hosszas nézegetése eltompítja az embert. Ma dobozos tej helyett dobozos narancslevet öntöttem a kávémba. Egész jó, ha elég cukrot rakunk bele.
A Ded pedig közben fogócskázik a macskákkal, ennek keretében lassan kitakarítja a lakás nehezen elérhető részeit, úgymint bútorok mögött, ágyak alatt, kazán mellett. Néha kicsit félek tőle, mert tele van pókhálóval.

9 megjegyzés:

  1. Ilyenkor kell átöltöztetni. Az a takarítás szempontjából is hasznos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma láttam robotfűnyírót. Azóta egy kicsit kételkedem embertársaimban.

      Törlés
    2. :) De jó neked, én még csak képen láttam. Szeretnék olyat. Vicces lehet.

      Törlés
    3. Nem tudom mennyibe kerül, de gondolom drágább, mint vicces. Persze csíkos kertem sem volt még sosem. Úh azt hiszem nem vagyok képes felmérni az ár-viccesség arányt.

      Törlés
    4. Esőben elbújnak. Cukik :)

      Törlés
    5. Mázli h nem vagyok gazdag, mindenféle baromságot megvennék.

      Törlés
    6. :) Tényleg, majdnem elfelejtettem! Láttam bérelhető lovastanyát is.

      Törlés
    7. Én meg olyan lóhirdetéseket h ha idemásolnám rámfognák h rasszista vagyok :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.