"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. február 15., péntek

Újratervezés

Általában szerény vagyok.
Ha néha nem, akkor mindig kiderül utólag, hogy addig mértem fel jól a képességeimet, amíg szerény voltam.
Ma például elsőre odataláltam az óvodához.
GPS van az agyamban - gondoltam, öntelten vigyorogva.
Visszafelé félórát bolyongtam a külvárosi ipartelepek között.
(A benzinmutatót meg le fogom takarni, mert a mozgása már-már fizikai fájdalmat okoz, mintha a vérem szivárogna el cseppenként...)

8 megjegyzés:

  1. Tökfej, mondtam, hogy az uszodánál jobbra. Vagy balra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D :D
      Igen, nagyjából ezt mondtad.
      De az tegnap volt. Gondoltam ma kipróbálok egy rövidebb utat.

      Törlés
    2. Egyébként pedig nem értem miért kell dudálni valakire, csak azért mert az autópálya bejáratánál megáll szétnézni??

      Törlés
  2. lehet, hogy a GPS a Dednél maradt???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Kézenfekvő megoldás.
      De nem, a Ded nem maradt még az oviban, csak az ebédet mentem befizetni.

      Törlés
  3. Rosszul emlékszel. Nem szerény vagy, hanem hálás. Túlságosan is. Az autósmorál pedig őrület. Semmi rugalmasság, csak a szemellenzős szűklátókörűség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszik mindenki már úgy születik h tudja hol lehet átmenni az autópálya fölött. Vagy alatt.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.