"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. március 20., szerda

Az előző poszthoz

hozzá kell tennem, hogy középsúlyos nátháról van szó, vagyis kicsit taknyos a Ded, de nem a térdiglógózöldrettenetes, ezen kívül piszkálta a fülét az oviban - gyakran szokta amikor álmos - és az óvónéni  remek pedagógiai érzékkel megkérdezte tőle, hogy "fáj a füled?" amire nyilván azt válaszolta, hogy igen, végül sikerült produkálnia egy 37,4-es testhőmérsékletet. Nomármost tudjuk, hogy a gyerek ettől még teljesen működőképes, viszont az intézmény közösségéből kizáródott, így nekem kell itthon szívni vele. Meg belőle. Mármint az orrából. És azt meg nem szereti. Annyira nem, hogy elég hangsúlyosan hozza tudomására az egész társasháznak minden alkalommal.
Szóval ez van. A diagnózist egyébként kedvenc doktornénink így foglalta össze: "nem létező betegséget nem tudok gyógyítani".

8 megjegyzés:

  1. Ezt ráírta az igazolásra is? :)

    VálaszTörlés
  2. olyan sokáig ide sem dugtam a pofámat, hogy a ded közben ovis lett. visszemenőleg pótolom a kimaradásokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmit nem mulasztottál :) Unalmasan, drámák nélkül mennek a dolgok :D

      Törlés
  3. Én a héten "genyaanya" vagyok. Mert a hároméves orra mérsékelten vizesen! folyik, ezért esténként kap zetirizitn, reggel kicsit köhög nyilván az orrfolyás miatt amire adok egy adag rinathiolt ovi előtt és belenyomok két C-vit valamint first-el fújom a torkát. Nem lázas, nincs a taknya- nyála egyben és az oviban nem köhög. Biztosan bújkál benne a kórság, de konkrétan nem beteg így nem tartom otthon és kész- és már csütörtök van! Vasárnap még azt gondoltam, hogy beteg lesz keddre, de így nem, szóval "kezelem" tovább, ez van, dolgozni márpedig kell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonló trükköket néha a legtöbb anya bevet sztem, az igazán durva amikor antibiotikummal és lázcsillapítóval nyomják be a a gyereket az oviba...

      Törlés
  4. Őőő, félve kérdem, hogy amúgy milyen az óvi. Tudod, nálunk is esélyes az az óvi, valamikor megyek a nyílt napra. Egy helyről már sírva fordultam ki. Mesélő kommentje igazi aranybánya, szaladok a gyógyszertárba, és ezekkel a csodaszerekkel fogom gyógyítani a 21 hónapja taknyos (21 hónapos) lányomat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én elégedett vagyok ezzel az ovival, persze úgy könnyű h nem nekem kell ott lenni egész nap.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.