"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. március 11., hétfő

Halak

Péntek este a Családfő ünnepélyesen bejelentette, hogy átstrukturálja a négy akváriumot. Elmagyarázta, melyik hal hová kerül. Ezután kicsit bánatos voltam, mert először azt hittem, a projekt végeredménye az lesz, hogy eggyel kevesebb akvárium marad. De nem, az akció a két legnagyobb hal nyugodt szaporodását volt hivatott elősegíteni.
Innentől kezdve már kevéssé érdekelt az egész, sőt, igyekeztem figyelmen kívül hagyni, hogy a hétvége nagy részében vállig vizes karral és csöpögő szűrőkkel mászkál a lakásban, halakat hurcolva ide-oda.
Vasárnap estére azonban kiéleződött a helyzet. Erre a legnagyobb akvárium irányából mind gyakrabban felhangzó sstenf.szát sstenf.szát figyelmeztetett, illetve az, hogy már egyáltalán nem tartotta viccesnek, ha nagy hohohohorgásznak szólítottam.
A legutolsó átköltöztetendő hal ugyanis nem akart átköltözni, és hosszú órák után kiderült, hogy a Családfő nem tud olyan jól puszta kézzel halat fogni, mint Bear Grylls.
A vasárnap este további része azzal telt, hogy a Családfő beugrott a hatszáz literes akváriumba egy szigonnyal 1. mindent lepakolt az akvárium tetejéről 2. levettük az akvárium tetejét, de a fénycsövek villanyvezetékei miatt nem ért le a padlóig, ezért visszatettük 3. kihúzkodta a villanyvezetékeket 4. levettük az akvárium tetejét 5. minden búvóhelyet kiszedett az akváriumból 6. rájött, hogy fénycsövek nélkül sötét van a vízben (sstenf.szát sstenf.szát) 7. odatelepített egy lámpát 8. elkapta a halat 9. mindent visszapakoltunk.

És még azt mondják, hogy az akvarisztika nyugtató hatású.

9 megjegyzés:

  1. Egyébként nem ez volt a hétvége mélypontja, hanem amikor
    1. rájöttem h nem emlékszem, hogyan kell csatlakoztatni a magasnyomású tisztítót a kerti csapra
    2. rájöttem h azért nem tudom csatlakoztatni, mert hiányzik egy alkatrész
    3. miután sikerült kölcsön kérni a hiányzó bizbaszt a szomszédból, kiderült h a magasnyomású tisztítóval sem jön le a teraszról a mocsok, amit a macskák ráhordtak a télen.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon röhögtem :)

    VálaszTörlés
  3. Nálunk hasonló projekt a: hogyan takarítsuk ki az akvárium vízszűrőjét gyorsan egyszerűen... nos ez már egy ideje se nem gyors se nem egyszerű mert a két kicsi is "segít" az apjának ebben. Mire a férjem visszatér a fürdőszobából az akváriumhoz a kipucolt vízszűrővel addigra ilyen olyan alkatrész hiányzik belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk az a művelet gyors is és egyszerű is, mert gyorsan eldugul a lefolyó, és az egész kád egyszerűen csupa trutyi lesz utána.

      Törlés
  4. Eddig azt hittem, hogy az én férjemnek vannak a legidiótább szokásai, de nyertél Anyus, és most hálát Adok a Jóistennek, hogy legalább halak nem sétafikálnak a lakásunkban.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A te férjed állítólagos idióta szokásaira semmiféle jel nem utal nálatok a lakásban :)

      Törlés
    2. :)) A férjem idióta szokásaira én vagyok az élő példa. Lehet, hogy engem nem vettél észre a lakásban. Legközelebb nézz jobban körül!

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.