"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. március 30., szombat

Igazán oktalanság

azon stresszelni magam, milyen pocsék háziasszony vagyok, hiszen így Nagyszombat délután is teli volt az áruház zilált családanyákkal, akik az utolsó csokitojásokért, sonkacsücskökért és reszelt tormáért tiporták egymást.
Amúgy a délelőtt vett sonkánk már megfőtt, csak majonézes tormáért mentem vissza.
Basszus a csokitojás!...

9 megjegyzés:

  1. Basszus a csoki tojasok....
    Most vettem eszre. Meg jo.hogy akiknek az en nyulam vinne azok az alkoholt se vetik meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nálam sajnos kiskorúak a csokitojás nélkül maradt egyedek :( Bár ők sem vetik meg az alkoholt.

      Törlés
  2. Én is elfelejtettem a csokitojást, ezért most állok neki a lányaimmal mézeskalács tojásokat sütni. Mert ilyen az az önfeláldozó, gyermekcentrikus anya, aki önfeledten játszik a kisgyermekeivel pirospacsit vagy csicsipcsókát, ha éppen nem mézeskalácsot süt :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Te egy hős vagy.
      Az én gyermekeim szerencsére még alszanak.

      Törlés
    2. Ja, én meg elsunnyogtam a sütést, lapítok, hátha nem jut eszémbe a lányoknak.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.