"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. március 14., csütörtök

Juhé!

Tegnap este először mentem a kollégákkal kocsmába, mióta a gyesről visszatértem.
A Kis Guruló Szarral voltam, ezért nem is bírtam másfél óránál tovább, hát nem az igazi limonádét inni egy kocsmában. Amikor ezt ma reggel elpanaszoltam a Családfőnek, rámutatott, hogy így is ez volt nekem az utóbbi három év legjobb bulija. És tényleg.

2 megjegyzés:

  1. Ja és a Kis Guruló Szar megtámadta azt a kollégát akit elfuvaroztam a kocsmáig, gyakorlatilag megskalpolta, és volt jajveszékelés, én meg nagyon röstelltem, de hát érthető, ha az embernek a férje vesz egy kocsit, akkor a kocsi nem szereti a férfikollégákat, úgyhogy ezek után valószínűleg csak nőkollégák mernek majd beülni a Kis Guruló Szarba, vagy azok sem, és különben is hülye lennék legközelebb is kocsival menni kocsmába.

    VálaszTörlés
  2. Ilyenek. Lelkük van... Az enyém sír utanam.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.