"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. március 1., péntek

Korpa között

A szomszédos asztal felől olyan ordenáré csámcsogás hallatszott, amit a két kisebbik gyerekem együtt produkálna, ha úgy igazából elfeledkeznek magukról. Odanéztem, öltönyös pasi, fekete bőr táskával. Alig hittem a szememnek, igyekeztem nem feltűnően bámulni. Azon gondolkodtam, vajon akkor is így eszik, ha fontos üzleti tárgyaláson van egy elegáns étteremben, vagy csak az olcsó kínai büfék törzsközönségét szórakoztatja ezzel?

4 megjegyzés:

  1. Igen, ő csak így tud, ezt tartja normálisnak :) Ó szocializációóó:)

    VálaszTörlés
  2. Ó, mi ettünk főorvos mellett, aki hangosan szipogta, szívta az orrát végig az ebédet, mellettünk ülve... Inkább a csámcsogás. :-)

    VálaszTörlés
  3. Néha az úriembernek hitt pasik a legnagyobb disznók. :) Egyszóval nem a ruha teszi ebben az esetben az embert :D

    VálaszTörlés
  4. Rengetegszer tapasztaltam magam is, a jól öltözött, inteligensnek gondolt fickók a legbunkóbbak, és nem csak mikor esznek! :) Eszter

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.