"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. március 25., hétfő

Némán

Mire beértem a céghez, teljesen elment a hangom, ezért elég nyilvánvaló volt, hogy munkaképtelen vagyok. Úgyhogy hamar távoztam, miután kedvesen megitattak velem egy gyógyitalt.
A kínai büfében könnyű volt elmutogatnom, hogy mit szeretnék, és ügyesen hozzásuttogtam a kicsiadagot is.
A hentes is gyorsan megértette, hogy egy kiló csirkemellfilét kérek.
A patikusnénivel már nehezebb volt, szigorúan rám szólt, hogy ne suttogjak, mert az legalább olyan ártalmas, mint a kiabálás. De, lehelltem, akkor hogyan mondjam el, hogy mit kérek? Erre ő, hogy akármilyen hangon lehet beszélni, nem baj ha furcsa, de suttogni nem szabad. Csakhogy nekem semmilyen hangom nincsen már, közöltem. Erre ő, hogy akkor ez hangszálgyulladás, és plánehogy gégediéta kell rá, vagyis napokig, esetleg hetekig egyáltalán semmilyen hangot nem szabad kiadni, mutogassak, vagy írjam le. Jó, susogtam, de itt a gyerek, három éves, NEM TUD OLVASNI!

26 megjegyzés:

  1. Küldjek neked kesztyűbábot? Azzal elmutogathatsz mindent.

    VálaszTörlés
  2. Na Te szegény... Jól belebetegedtél a "dolgozóAnyukás" buliba. Ripsz-ropsz megismerkedsz az új bacikkal (mint egy kiscsoportos ovis)és teljes gőzzel dolgozhatsz.
    Jobbulást!

    VálaszTörlés
  3. A család többi része nem örül az 1-2 hetes csendnek?
    (bocs)

    VálaszTörlés
  4. :) Biztosan nem bánják. Csetelek velük :)

    VálaszTörlés
  5. Jáájj, nálunk biztosan örülnének, de lehet, hogy te amúgy sem vagy ordibálós anyuka. A lanygos sós vizes öblögetés csodákra képes! Gyors jobbulást neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Amikor a Négyek voltak kicsik sokkal ordibálósabb voltam, azért a Ded mégiscsak kvázi egyke :) Viszont most így elég nehéz h egyáltalán nem tudok rászólni, ha valami olyasmit csinál, hiszen nem néz rám, hanem oda kell mennem hozzá és rásuttogni :)

      Törlés
  6. hát nem tudom,ez nem vicces, most mi lesz???
    (jó, vicces, de nem ÚGY)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Hát, mondhatjátok h felelőtlenség meg ilyesmi, de egyszerűen nem bírom betartani ezt a gégediétát :) Szóval suttogok. Sokat.
      Holnap pedig be kell mennem dolgozni, na arra kíváncsi leszek.

      Törlés
    2. Vigyél magaddal egy palatáblát.

      Törlés
    3. És ha valaki nem figyel rám, azt fejbe vágom vele?

      Törlés
    4. Ezt már deddel kapcs. is akartam javasolni, hogy dobáld az embereket szivacslabdával.

      Törlés
    5. :) Egyébként is könnyű nem venni tudomást rólam, hát még így...

      Törlés
  7. Azért vicces :))
    Most így úgy gondolom, rengeteg előnye is van ennek az állapotnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a jellemző pasireakció :D
      De azóta már a Családfő is rájött h ez nem annyira jó, mert hát mi elég sokat szoktunk beszélgetni, hozzá van szokva, úgyhogy most folyton beszél hozzám, és kérdez, és nevettet, de nem ám rossz szándékból :)

      Törlés
  8. mi újság, hogy vagy? hogy bírtad a mai napot? várjuk a "kiabálásodat"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már pont volt annyi hangom h dolgozni tudjak :)

      Törlés
  9. Ezt akartam én is kérdezni... mi újság? Hogy vagy? Gyógyulsz már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kezdek hozzászokni a köhögéshez. Szinte hiányozni fog ha elmúlik.
      Főleg éjszaka.

      Törlés
  10. Az világos, hogy dolgozni, meg gyereket nevelni nem tudsz hang nélkül, de azt nem értem, hogy a blogon való hallgatás miként része a diétának..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit morcos voltam mostanában. Nem mondom h a történteknek nem látom a vidám oldalát, csak van az a szint, ahol már nem esik jól magunkon röhögni :)

      Törlés
    2. Egyébként tegnap beszéltem a bátyáddal, aki mint tudjuk nem a bátyád, viszont együtt töltöttétek a gyerekkorotokat, ami neki nem lehetett könnyű, de azért megállapítottuk h tök jó fej vagy. Vagy tök jó nő vagy? Már nem emlékszem mit mondott. De üdvözöl.

      Törlés
    3. Megindító történet, felém se dugja a pofáját két éve, még mindig annyira jó fej/jó pasi, mint amilyen én vagyok nőben?

      Törlés
    4. Azt mondta olyan sokat voltatok együtt hajdanán h átlagban még mindig kijön az évi többszöri találkozás.

      Törlés
    5. Ahogy elnézem ő nem szobabiciklizik. Viszont minden kollégájának vett egy fotelt.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.