"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. március 22., péntek

Női vezető szerel

Na most két tanulságot is le tudok vonni az utóbbi egy órából. Egy: régi dolgokat nem jó feszegetni. Kettő: ha bizonyítani akarunk, akkor olyasmivel próbálkozzunk, amihez értünk.
Szóval kiégett az izzó a Kis Guruló Szarban, és a Családfő azt mondta, vigyem el szerelőhöz (illetve A szerelőhöz, mert Aladárnak már nála is megnőtt az ázsiója), és fel is hívtam a szerelőt tegnap, és azt mondta persze ugorjak majd be. Én meg ma délután arra gondoltam, hogy akár be is ugorhatnék Aladárhoz, de mi lenne, ha inkább kicserélném az izzót egyedül, bizonyítva, mekkora hülyeség ez a nemi sztereotípia, hogy a nők nem értenek az ilyesmihez (a Családfő már korábban elhatárolódott a problémától, de neki könnyű, mert a céges kocsihoz csak márkaszervizben nyúlhatnak hozzá).
Szemrevételeztem a Kis Guruló Szar elejét, majd csillagcsavarhúzóval ügyesen eltávolítottam az egyetlen csavart, amit a lámpa közelében találtam. Hát hiszen minden izzócserénél először le kell venni a lámpabúrát, ugye. De ez a lámpabúra ezután sem jött le. Akkor kezdtem finoman feszegetni. Elpattant benne valami, de még mindig a helyén volt. Szentségeltem kicsit, de semmiképp nem akartam félbehagyni a projektet, ráadásul már arra is kíváncsi voltam, mi tört el benne. Tovább feszegettem, ekkor még valami elpattant, és két információhoz jutottam egyszerre: megláttam melyik pöcök tört le, és azt is, hogy ez nem a tompított fényszóró búrája, hanem az indexé...
Aladár drága jó ember, ezt nem csak az bizonyítja, hogy bár épp rohant valahová, mégis kicserélte az izzót (természetesen a motorház felől), de az is, hogy térdetcsapkodvaröhögés egyetlen gúnyos megjegyzés nélkül hallgatta végig mit tettem, még akkor sem mosolyodott el, amikor bevallottam neki, hogy NEM az irányjelző égett ki.

11 megjegyzés:

  1. Ettol en is felek... :-)
    meg a sarga EPC lampatol...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azt olvastam hogy a motorhibát jelzi. Gyakorltilag, ha lefulladok akkor is sargan fenyeget. az autoszerelok meg draga vigyorert szedik ki....

      Törlés
    2. Kellett neked ilyen flancos kocsi :D

      Törlés
  2. ajjaj! Es nem kellett uj lampaburat venni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Visszacsavaroztam.
      (Gondolhattam volna, hogy azért olyan rozsdás a csavar, mert azt sosem szedik ki...)

      Törlés
  3. Ilyenkor adok hálát, hogy apám ilyen "hülyeségeket" megtanított még lánykoromban. Nálunk én cseréltem anno a fordban is az izzót... azóta már csak suzukim van, abban is megoldom :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Most már talán nekem is menni fog.

      Törlés
  4. És megnyerted a Bogyóésbabóca CD-t? Amúgy meg mi a szarért küzdesz a nemi sztereotípiák ellen kint a dermesztő hidegben kezedben egy csillagcsavarhúzóval? Vagy bevitted a KGSZ-t a többi döglött dög közé?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt kikérem magamnak a Kis Guruló Szar nevében. Ő nem döglött.
      És épp tegnap mondtam a Családfőnek h tulajdonképpen jó így, mert EZ a kocsi már nem fog látványosan amortizálódni. Legföljebb néha valami leesik róla.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.