"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. március 19., kedd

Női vezető vásárol

Ma eszembe jutott, hogy vennem kellene a Kis Guruló Szarba elsősegélydobozt, elakadásjelző háromszöget és tartalék izzókészletet (bár tulajdonképpen nem tudom, mi az, ami ezek közül kötelező). Az első kettővel nem is volt gondom, de izzókészletből több fajta van a madarastecsóban. Éppen ott pakolászott egy eladó, kérdeztem tudna-e segíteni, hol lehet azt megnézni, hogy milyen kocsiba milyen jelű cucc való, ha már a dobozon nincs rajta (úgy képzeltem, a porszívók és porzsákok problematikájához hasonlóan itt is van valami lista, amiből egy női vezető kikeresheti a típust). A bácsi úgy bámult rám, mintha a beszélgetésünk közben szőkült volna ki a hajam, aztán teátrálisan megmutatta, ugye látom, ezen az izzón két izé van, azon meg három, nekem milyen kell? Mondtam fogalmam sincs, nem szoktam izzót cserélni a kocsiban. Akkor azt javasolta, kérdezzem meg a férjemet.
Na, vajon mit felelt a Családfő?
1. Természetesen azonnal rávágta az izzókészlet kódját.
2. Indítványozta, hogy vegyek minden típusból egyet.
3. Hívjam fel a szerelőt.

17 megjegyzés:

  1. 2-re tippelek :-)
    A felsoroltak közül úgy tudom pont az izzókészlet ami nem kötelező. Ezek amik a multikban kaphatók nem hosszú életű izzók, de adott esetben jó ha van. Na persze ha a megfelelő van a kocsiban :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kedves boltos bácsi is azt mondta h vegyek valamilyent, legföljebb ha nem az kell, megszívtam. E szóval mondta.

      Törlés
    2. És azt a rendőr tudja, hogy nem az kell?
      (vagy ez egy szőke kérdés volt?)

      Törlés
  2. És ha az embernek nincs férje? Mindig meglepődöm, hogy a bolti alkalmazottak csak dísznek vannak. :)

    Nem tudom eldönteni, hogy 2 vagy 3.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És miért gondolják egyesek, h az y kromoszómán található a műszaki érzék gén?

      Törlés
  3. Ne vegyél egyiket se!
    Nem kötelező már az elsősegély doboz, meg az izzókészlet se. Csak a sárgamellény.
    (legalábbis nekem ezt mondták. Ha meg nem így van, akkor én jól meg leszek büntetődve)
    Amugy 3. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A háromszög is kötelező, úgyhogy vettem. Aztán felhajtottam a csomagtartó alját, és rájöttem h van. Ugyanott egyébként simán lehetett volna izzókészlet és elsősegély doboz is. Azt hiszem tényleg kiszőkültem.

      Törlés
    2. És állítólag tényleg nem kötelező az elsősegély doboz, de ha esetleg amiatt nem tudsz segítséget nyújtani mert nincs, akkor megbüntetnek.

      Törlés
    3. Attól tartok, hogy én csak ártanék a segítség nyújtásommal...

      Bár az edőzcuccom hozzánőtt a Verdához, abban meg van mindenféle izé. Algofelexforte, algofelxm, saridon, ragtapasz, richtofit. Meg tusfürdő... ha le kell mosni vért :D Szegény sérültnek legalább fájni nem fog :D

      Törlés
    4. :D A tusfürdő valóban nagyon praktikus ilyen esetben.

      Törlés
  4. Egyik sem. Nem szólt semmit, csak szájon csókolt és elügetett az izzóboltba, hogy maga válassza ki a legmegfelelőbbet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átküldheted hozzám kicsit, beakasztom a szekrénybe az esküvői ruhád mellé. Ki is vasalom, ha gondolod.

      Törlés
    2. Meglátod, szebb lesz, mint újkorában:)

      Törlés
    3. :D Már mondtam neki h te bezzeg megnevelnéd. De nem hiszi.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.