"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. március 14., csütörtök

Száguldás, por se

Azért az nagyon vicces, amikor valaki 40-45-tel előz egy 25-30-cal haladót.

(Igen, este még elmentem a fiúk szennyeséért, át a Hegyen, hiába mondták a rádióban, hogy mindenki maradjon szépen otthon. Sötétség, köd, hófúvás. Említettem már, mennyire szeretem ezt az utat? Főleg sötétben, ködben, hófúvásban. Olyan hangulata van, hogy tyű.)

Szóval száguldok, hármasban, előttem robog valaki kettesben. Index ki, aztán hosszú percek alatt elhúzok mellette, közben izgulok nehogy belecsússzak az árokba. Na ilyenkor mindig vigyorgok, tisztára olyan az egész, mint egy lassított felvétel.

5 megjegyzés:

  1. A neten egyre halmozódó hülyeséget látva kénytelen vagyok megjegyezni: az, h az adott időjárási viszonyok között útra keltem, nyilvánvalóan felelőtlenség volt, ráadásul komoly, halaszthatatlan indok nélkül, tehát ha elakadok, vagy az árokba csúszom, az NEM A KORMÁNY HIBÁJA lett volna.
    De tényleg, egyszerűen elképesztő, ÁLLAMBÁCSINAK nem csak a kenyeret kell az emberek szájába rakni, nem csak a hiteleket kell helyettük kifizetni, most már a kocsijukat is le kellene zárni távirányítással, h ne induljanak el arra alkalmatlan időben??

    VálaszTörlés
  2. No, mi csütörtök este ugyanilyen lassított felvételben jutottunk el a Tátrába. Szerencsére az ÁLLAMBÁCSI szart bele, hogy útnak indultam kis családommal, azért kicsit fáj ez a közöny.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De én sokat gondoltam rátok, és ez azért fontosabb, nem? :)

      Törlés
    2. :) Ez nagyon megható, biztos ezért értünk oda olyan simán.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.