"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. március 8., péntek

Szeresd Pocakot...

Kajla napok óta egyre erőszakosabban követelte, hogy menjek érte és hozzam haza a kollégiumból, mert beteg.
Minden telefonbeszélgetés alkalmával tájékoztatott, hogy hányszor hányt.
Minden telefonbeszélgetés alkalmával elmagyaráztam neki, hogy a hányós betegség majd magától elmúlik, de koplalni kell kicsit.
Erre mindig azt mondta, hogy de éhes, muszáj ennie.
És ennyiben maradtunk.
Ma délután felhívtam, érdeklődtem, hogy van.
- Jobban, fogjuk rá. Most ebédeltem.
- Ebédeltél?? De hát mondtam, hogy ne egyél.
- De éhes voltam, és nagyon finom csokis derelye volt. Megettem tizenhetet.

7 megjegyzés:

  1. Jaj már! hát ha egyszer éhes szegény kollégista... és végül is csak 17 derelye volt, nem 17 megrakott dereglye :D

    VálaszTörlés
  2. Az aggódó Kajla-fanok megnyugtatására, azóta már beszéltem vele.
    - Na, hogy vagy?
    - Bevettem tíz B6 vitamint, és már teljesen jól.
    - Tízet? Egyszerre??
    - Igen, a betegszobán adták.
    - És azt mondták h egyszerre vedd be?
    - Nem, hármat reggel, hármat délben... De bevettem egyszerre. Na megyek focizni, szia.

    Megállapítom h a hányós betegség gyógyszere 17 derelye és 10 B6 vitamin.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egyéb betegségre is jó, ha hányni akarsz.

      Törlés
  3. Jaaj.... ezt olvasni is fájt!!!

    VálaszTörlés
  4. nekem csak attól fáj a hasam, ahoyg nevetek :D

    VálaszTörlés
  5. Aki eszik nem beteg, tehát jól van! :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.