"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. április 4., csütörtök

A futam

Hú, ezt muszáj elmesélnem. Azzal kezdődött, hogy kedden lerángattam a Nagyfiúról a hóttmocskos kabátját, és megígértem neki, hogy mielőbb visszaviszem tisztán. Úgyhogy ma este elindultam át a Hegyen. A városkánkat elhagyva az előttem addig is feltűnően türelmetlenkedő autós fülsértő vvummvumvumm kíséretében dühödten megelőzött egy kistehert, megjegyzem egy beláthatatlan emelkedőn. Néhány kilométer után viszont utolértem - NEM a Kis Guruló Szarral mentem -, majd egy kanyar után simán lehagytam. Vagány Vezető ettől nyilván vérszemet kapott, újabb vvummvumvummal utánam eredt, ám csak a következő faluban - ahol nagyjából a megengedett sebességgel szoktam közlekedni - ért be. Éreztem, hogy amint elhagyjuk a lakott terület vége táblát, kilő. Felpezsgett bennem az adrenalin. Majd én megmutatom ennek a kis pöcsnek, ha azt hiszi, csak úgy lenyomhat. AZ ÉN KEDVENC UTAMON. Ahol minden kanyar a személyes ismerősöm. Haha. Csak, mert nő vagyok?? A lényeg, hogy olyan autósüldözést rittyentettünk a szerpentinen, aztán a Hegyről leérve a másik városig, hogy ihaj. A végén mondjuk jól esett volna, ha gratulál, gondoltam is, hogy kiszállok és integetek neki. De már sötét volt.

10 megjegyzés:

  1. Imádom az ilyen macsókat, már attól vérszemet kapnak, ha meglátják a hosszú hajadat. Akkor eldördül a rajtpisztoly a fejükben. Köszi, hogy javítottál az arányon!!! Büszke vagyok Rád.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is jól esett. Botrányosan jól :D

      Törlés
  2. Meg sem lepődök! Én olvastam (hiteles forrásból), hogy a nők jobb vezetők, mint a férfiak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak szerencsére ritkábban kapja el őket a versenyszellem :)

      Törlés
  3. Tényleg itt a tavasz meg a tesztoszteron!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem hívtál lézerharcolni :(

      Törlés
    2. Gondoltam rád, hogy egyszer elvihetnék a kölykeinket egy nagycsaládos lövöldözésre, csak azt hittem, te ebből már kinőttél, hiszen még nálam is sokkal öregebb vagy.:)

      Törlés
    3. Nem is mentem volna. Nélkülem járnak ilyesmire.
      De attól még hívhattál volna :D

      Törlés
    4. Akkor legközelebb bátran hívlak:)
      Biztos voltam benne, hogy aki akkora barom, hogy imádja a csúszdaparkot, az a lövöldözésnek is megszállottja.

      Törlés
    5. Ha én nem is, az összes fiam szívesen megy veletek bizonyára. Remek lesz, meglátod.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.