"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. április 29., hétfő

Csodálkoznék, ha nem így lett volna

Nagy nap ez a mai. Az első munkanapom. Eddig ugyanis szabadságon voltam (brutálisan sok - kötelezően egyben kiveendő - szabim összegyűlt a gyes alatt), nyilván csak nekem és a felületes szemlélő számára tűnt úgy, hogy két hónapja rendszeresen bejárok dolgozni.
És most, az első munkanapom előtti éjjel a Ded belázasodott. Úgyhogy ma itthon maradok.

11 megjegyzés:

  1. Ügyes szervezés :)

    VálaszTörlés
  2. Gyógyulást a Dednek!

    Remélem nem teszek rá még egy lapáttal, de szerettem volna, hogy tudd, díjat kaptál, nálam megnézheted.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, nem vészes, csak pont arra elég h ne mehessen oviba :)
      A díjat is hálásan köszönöm, komolyan nagyon jól esik, de remélem nem bántódsz meg ha nem adom tovább...

      Törlés
    2. Semmi megbántódás, csak akartam, hogy tudd...:)

      Törlés
  3. Most mondja a húgom, hogy nem találta ma Dedet az óvodában. Hát akkor nem azért mert vaksi.Jó döglődést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük.
      Ha ott találja akkor elvitte volna? :)

      Törlés
  4. vágytál már egy kis szabadnapra??

    VálaszTörlés
  5. vágytál már egy kis szabadnapra??

    VálaszTörlés
  6. Ember tervez, gyerek végez! :D

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.