"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. április 22., hétfő

Ellopták a Kis Guruló Szart!

Az úgy volt, hogy amikor este hazaértünk, és a Családfő leparkolt a Kis Guruló Szar HELYÉRE, akkor hirtelen bepánikoltam, kétségbeesve néztem körül, itt kellene lennie bazmeg de nincs, urissten ellopták, mondtam. Aztán eszembe jutott, hogy délután azzal mentem be a városba, ahol később fölvett a Családfő, szóval a KGSZ ott van P+R. A cím meg bulváros.

7 megjegyzés:

  1. Én az IKEA parkolóban hagytam el a kocsit... Meg mertem volna esködni, hogy a bálnánál állok. Aztán kiderült, hogy a csigánál....

    És nem utolsó sorban boldog névnapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tipikus...én is szinte minden alkalommal :)

      Törlés
    2. De legalább ha hasonlítana a két állat...Bálna méretű csiga... Jó nézettség növelő cím lenne ez is :)

      Törlés
  2. Mindent a nézettségért! :))

    VálaszTörlés
  3. A feledékenység bárkivel előfordulhat. De a címet nem lehet megbocsátani.

    VálaszTörlés
  4. Remélem, a fizetett pasi a PpluszR-ben húzta fel a négy gumit. Te meg nem mocorogtál túl sokat. Úgy már botrányosan bulváros lenne.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.