"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. április 5., péntek

Hogy mennyire fontos...

az a bizonyos pár szó és mosoly. (Nem lehet elégszer elmondani.)
Vacakul indult a napom, annyiratudtambazmegbazmeg, nem részletezem, már nem fontos, megoldódott, túl vagyok rajta.
Aztán azon csesztem fel az agyam, miért nem képesek nálunk is éjjel utat javítani mint szerencsésebb országokban, vagy legalább tízkor kezdenék, de nem, szigorúan nyolctól, félpályás lezárás, a legnagyobb csúcsban bazmegbazmeg, és persze szemből negyvennyolc kocsit átengednek (kínomban számoltam), mi meg húsz méterrel jutunk előrébb...
Szóval nem voltam felhőtlenül vidám amikor az ovihoz értünk, tartok tőle, hogy éppen csak odamorogtam valami jóreg-félét a kertészbácsinak.
És akkor a Kertész Bácsi őszinte kedvességgel ránk mosolygott, Jó reggelt kívánok, kezitcsókolom, szia szia (a Dedhez), legyen szép napjuk, kellemes hétvégét!
Én meg szörnyen elszégyelltem magam, de azóta sokkal kevésbé utálom a mai napot.

6 megjegyzés:

  1. Ugye, a kis apró kedvességek...
    Mind az útjavítók, mind a kertészek részéről :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az útjavítók sajnos a szemből jövőkhöz voltak kedvesek :D

      Törlés
  2. Isten éltesse Kertész Bácsit! (Csak zárójelben merem leírni, hogy ő valószínűleg nem ezen az autóúton jött be dolgozni...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nem tudom merre jár reggelente, de eddig még mindig ilyen volt amikor találkoztam vele.

      Törlés
  3. ilyen kertész bácsit én is kérek ide hozzánk, minden nap!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bárki lehet kertészbácsi :) igen tudom ez nagyon gagyi szöveg, de tulajdonképpen pont azt akartam mondani az egésszel h tényleg csak rajtunk múlik h milyen a világ, milyenné tesszük egymás számára, és sokszor nem is kellenek hozzá nagy dolgok.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.