"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. április 17., szerda

Kár

Épp ma akartam rövid ámde diadalittas posztot írni arról, hogy felfedeztem a megoldást arra az esetre, ha a szülő sosem éri el a gyermekeit mobiltelefonon. Az elmúlt napokban rájöttem ugyanis, a fészbuk csetet annyira szeretik, hogy még az anyjuknak is hajlandók válaszolni rajta.
De már nem.

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nem fog gyanakodni, ha egy ismeretlen kérdőre vonja, hogyan kaphatott egyetlen hónap alatt négy-négy egyest matekból és fizikából, illetve hatot németből, valamint közli vele h ezután ne is számítson a zsebpénzére??

      Törlés
  2. És ennek természetesen mindig technikai oka van, mert akkor is úgy néz ki mintha ott lenne, amikor nincs... legalábbis szerintük :p :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És teljesen érthetetlen módon kijelzi h mobilról fészbukoznak, pedig esküsznek h sosem.

      Törlés
  3. ...aztán majd beállítják azt is, hogy ne legyenek láthatóak a chat-en.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt én is szeretném beállítani. Hogyan kell??

      Törlés
  4. még örülhetsz,hogy egyáltalán az ismerősük lehetsz..
    nekem évekbe telt ezt a státuszt elérnem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Náluk ez változik, néha letiltanak, aztán visszakönyörgöm magam...

      Törlés
    2. aha..pont így:)
      rájuk írtam,hogy ki mosogat,ha mindenki online..
      hónapokig le voltam tiltva:)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.