"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. április 20., szombat

Nem szoktam tanácsokat osztogatni, de

most kivételt teszek:
anyák! ne gondoljátok, hogy van értelme feláldozni magatokat a kölkeitekért, mert higgyétek el, SZARNAK A FEJETEKRE.
De komolyan, kezdettől ostobaságnak tartottam ezt az "én mindent csak a gyermekeimért..." szöveget, most viszont, lassan 18 év tapasztalatával TUDOM, nem arról van szó, hogy hiába számítunk a hálájukra, hanem egyáltalán, hiába várjuk, hogy érdekelje őket BÁRMI, amit mondunk nekik, vagy kérünk tőlük.
(Két kamasz, egy kiskamasz, és két jövendőbeli tini szülőanyjának kifakadását olvashattátok.)

9 megjegyzés:

  1. És akkor én most mit csináljak a két kicsivel?????Kezdjek el nekik nevelőszülőket keresni kamaszkorukra?:DDDD
    Virág

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi lenne a szövege a hirdetésnek? 2 db szemtelen, neveletlen, visszapofázó, fejretojó, önimádó kamaszgyerek lízingelhető... ? :-D
      1 db ilyen paraméterűvel én is rendelkezem és hol van még a kamaszkor vége?????

      Törlés
    2. :)
      Sosincs vége. Vagyis utána már felnőttesen szarnak le, gondolom.

      Törlés
  2. Szerintem tökre igazad van. Deazé szeretem őket :D ÉS EZT IS LESZARJÁK!!!

    VálaszTörlés
  3. A négyévesem addig akar a nagyanyjánál lenni, amíg apuka nem lesz. És ahányszor szeretném hazahozni, annyiszor cirkusz, mert ő marad. És hol van még a kamaszkor?

    VálaszTörlés
  4. Anyus, köszi a megerösitest! :)))

    VálaszTörlés
  5. én csak annyit tudok mondani, hoyg mindent értek. három gyermek anyjaként.
    :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.