"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. április 2., kedd

Traráá

Valamikor az ünnepek alatt a blog átlépte a százezer kattintást (tavaly év elején költöztem át blog.hu-ról), mondhatnám, hogy nem értem miért olvassa egyáltalán valaki, de elfogadom motymoty elméletét a katasztrófaturizmusról, emellett pedig úgy érzem több barátom is lett itt a mátrixban, ami tök jó, és ezért nem is tervezem egyelőre, hogy abbahagyom, pedig néha már nagyon unom magamat, de Benneteket nem. Na ennél nyálasabb ma reggel sem bírok lenni.

12 megjegyzés:

  1. Ó 100.000 kattintás és engem is megemlítesz? Ennél már csak attól tudok jobban meghatódni, ha a nevem a katasztrófaturizmussal szerepel egy mondatban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most képzeld el, ha a hüvelytablettával ír egy mondatba :DD
      Anyus, mindenkinek vannak herótos napjai :)

      Törlés
    2. :D Az nem az én asztalom.

      De örömmel hallom, hogy van még hova fejlődni. :)

      Törlés
    3. Hogyne említenélek, hisz tudod h neked köszönhetem az egészet :)

      Törlés
    4. Örülök, hogy nem fejtetted ki az egész mibenlétét. :)

      Törlés
  2. Én sem értem, miért is olvaslak :)
    Gratulálok! Lassan a mennyiség átcsap minőségbe:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Igazán nagyon KEDVES vagy :D

      Törlés
    2. Persze a te szintedet sosem tudom majd megközelíteni. Sem minőségben, sem mennyiségben :)

      Törlés
  3. HüvelyKÚP:))) És van még lejjebb.
    Nekem is jó Veletek!
    Köszönjük Anyus!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy.
      Gyanús h valaki más kommentel a nevedben.

      Törlés
    2. Oh, hát mostanában teljesen kifordultam önmagamból, én is szörnyen aggódom magamért.(vagy te nem?)

      Törlés
    3. Én nem aggódom magamért.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.