"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. május 1., szerda

Azért

az tisztán látszik, hogy már dolgozó nő vagyok, hiszen tegnap reggel héttől tízig takarítottam, ahelyett, hogy ezt az időt szépen eltököltem volna, mint mindig, amíg gyesen voltam.
Aztán elvittem a Dedet a Doktornénihez, mondtam neki, kérek szépen igazolást arról, hogy közösségbe mehet, persze akár meg is vizsgálhatja, de szerintem már meggyógyult. A Doktornéni kérdezte, volt-e valami tünete a gyereknek a lázon kívül, semmi, feleltem, de nekem fájt a torkom. Megkönnyebbülten egyetértettünk abban, hogy bármi baja volt a Dednek, valószínűleg elmúlt, ezért a diagnózis felállítására nincs szükség, így azonmód távoztam az igazolással.
Délután meg a Nagylány biciklijét szerettem volna befuvarozni a városba, ennek érdekében - bár első pillantásra nyilvánvaló volt, hogy nem fér be a csomagtartóba - mintegy fél órán keresztül próbáltam betuszkolni, illetve kirángatni onnan, és azt hiszem, a fél óra nagyobb részében nem is lehetett eldönteni, hogy éppen mi a cél, vagyis éppen húzom, vagy tolom. Nem adtam fel könnyen, ám a hátsó ülés előredöntése sem segített, akkor találtam valamit a csomagtartó fedelében, és elkezdtem piszkálni, hátha egy trükkös kapcsoló, ami kétszeresére növeli a teret, de leesett a teteje és láttam, hogy csak a hátsó lámpák huzalai vannak ott...
Úgyhogy végül itthon hagytam a bicajt, de elhoztam a srácokat, és a Párductermetű megkérdezte, Apus hogyhogy nem a kocsijával ment, mondom Amerikába??? Hát mind ilyen kajla, rettenetes, rettenetes.

4 megjegyzés:

  1. :D :D :D Elmennék egy hétre hozzátok feltöltődni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretnék elmenni feltöltődni. BÁRHOVÁ :)

      Törlés
    2. Ha a takarítás-rendrakás-fölösdolgokkibacarintásakukábavagybárhová neked annak számít, várlak szeretettel :D

      Törlés
    3. :) Igazad van, ettől itthon sem töltődöm fel :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.