"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. május 28., kedd

Elégedetlen voltam a technikámmal,

ezért nemrég utánanéztem, hogyan csinálják a profik.
Íme egy oktató filmecske:


Hetekig próbálkoztam a minta szerint, az eredmény olyan szánalmas volt, hogy csak remélni tudom, nem rakta föl senki a youtube-ra elrettentő példának.
Ma úgy döntöttem, meghagyom a visszapillantó tükrös módszert a pasiknak, és inkább hátrafordulok az ülésben, bármily amatőr dolog is az. Csodák csodája, elsőre sikerült betolatni a két kocsi közé, milliméterre pontosan párhuzamosan a járdával.

17 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Halkan megsúgom, én még sosem próbáltam. Lassan tíz éve van jogsim, bár évek óta már nem ültem volán mögé. Még az oktatóval sem kellett csinálnom. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az oktatóval sokszor csináltam :D

      Törlés
    2. Hát azért elég kétértelműek vagyotok lányok, ha csak akommentet olvasom ;)

      Törlés
    3. Szóval te is csináltad vele?? :D

      Törlés
  2. Mivel azt hozta az élet, hogy durva helyeken kell az elmúlt időszakba parkolnom, még akár párhuzamosan is, egész jól belejöttem.
    De komolyan ez a kislófityfilm most összezavart..... :SSS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is. Szóval h akkor kell visszatekerni a kormányt, amikor meglátom a mögöttem álló kocsi szélső lámpáját a visszapillantóban... hát b+ ezt sztem csak a tanulók szivatására találták ki.

      Törlés
    2. De érted... ha szarul van beállítva a tükröd?!
      Ez arra megy, hogy bukjanak az emberek...

      Törlés
  3. Eddig azt hittem, h a visszapillantó tükör azért van, hogy akkor használjam, amikor a visszaforudlás nem megoldható. Minden egyéb esetben nekem az a logikus, h a nagyobb látóterű megoldásokat alkalmazom. Pl. a fej tekergetése. Sosem gondoltam volna, hogy ez így nem menő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom sokkal elegánsabb nem tekergetni.

      Törlés
    2. Ezt csak azért mondod, mert nem láttad még milyen szépen tekeredik a nyakam.

      Hosszú nyakat elegáns tekergetni.

      Törlés
    3. Jó annak akinek a nyaka is hosszú meg a combja is :)

      Törlés
    4. :) A férfiak a kicsi, aranyos nőket szeretik, a többi csak rizsa.

      Törlés
    5. Feltehetően ennél csak az aranyos, hosszú combú nőket szeretik jobban :D

      Törlés
    6. Most majdnem azt írtam, hogy amennyiben kicsik, de eszembe jutott, hogy volt egy osztálytársam, 160 cm, és olyan hosszú lábai voltak, mint nekem. Ő büsze volt rá, de nagyon nem szép. Sőt, kifejezetten aránytalan.

      A férfiak még nem jöttek rá, hogy hiába szeretik a hosszú combokat, ha a magas nőket meg nem. :)

      Törlés
  4. Ezek szerint én nem is vagyok pasi...
    (már sok esetben ez jött ki, még egy bizonyság)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pasiknak sem muszáj. Főleg suzukival :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.