"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. május 2., csütörtök

Időzónák

Ez a hét óra időeltolódás nem kifejezetten ideális a kapcsolattartás szempontjából. Mert
- amikor felébredek, ő már lefeküdt aludni
- amikor felébred, én dolgozom
- amikor hazaérek, ő dolgozik
- amikor befejezi a munkát, én már alszom.

De legalább néha küld képeket.
Például:


Vagy:


Ne kérdezzétek, miért van négy szívószál egy pohárban, én megtettem, hervasztó. Nagy igazság: "bárcsak minden céges buli olyan lenne, amilyennek az asszony otthon elképzeli".

4 megjegyzés:

  1. ez nem csak 3? a 3 szívószálas bulik mindig szarok. vki kirekesztődik. vagy kirekesztődne, ha lenne ilyen szó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik takarásban van.
      Azóta kaptam képet amin egy idegen pasi ül egy limuzinban.

      Törlés
  2. Képregényt küld darabokban és itthon mutatja meg az utolsó képkockát, ami mindent megmagyaráz? Vagy azt inkább már Hawaii-ről küldi?! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ááá, nem hiszem h Hawaii, a legutóbbi képeken hó is volt.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.