"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. május 29., szerda

Itt a cégnél azért jó dolgozni,

mert mindenkinek mindig mindenről eszébe jut valami, és mindenki mindig mindenről tud valami vicces sztorit mesélni, és bármikor bárkit kiröhöghetünk, mert nyilvánvaló, hogy máskor meg rajtunk röhögnek, és ha csönd van, az nem azt jelenti, hogy mindenki lázasan tevékenykedik, hanem, hogy éppen senki nem csinál semmit...
De azért nem bántam volna, ha egy mellékes felvetésemre a Főnököm nem meséli el részletesen, hogyan történik egy végbél szűrővizsgálat.

8 megjegyzés:

  1. Más egy ilyen információért napokat guglizik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      És ezentúl ha valaki kíváncsi rá, itt fog kikötni. Ahol szintén nem tudja meg.

      Törlés
  2. Anyus kedves!
    Nagy igazságok:
    -ha kérdezel, válaszolnak (többnyire)
    -ha meghívsz valakit, jó eséllyel elmegy.
    Meggondolandó a kezdeményezés...

    VálaszTörlés
  3. latod, mennyivel erdekesebb, mint kicsi ponikkal ebdelni??? :)

    VálaszTörlés
  4. Én a múlt héten egy prosztatavizsgálat menetét hallgattam végig az ebédhordó sráctól, előtte való héten pedig egy kedves távoli rokon mesélte el a spermavizsgálatát, amikor kiborította pohárból a nehezen begyűjtött anyagot a főnővér orra elé. És nekem még a munkahelyemig sem kellett elvándorolnom. Arra jutottam, hogy valami új, trendi csajozós duma lehet a férfiak részéről ez a brutális őszinteség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben az esetben egészen biztosan nem erről van szó :)
      Viszont elfelejtettem a végbélvizsgálatról hallottakat továbbadni neked ebéd közben :( nyilván azért mert elterelted a figyelmem a "felőlem nyugodtan elbaszhatod az életed" témával :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.