"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. május 15., szerda

Kabát

Este elmeséltem a Családfőnek egy meglehetősen hosszú történetet, amelyben szerepelt többek közt téli gumi, szigszalag, hangszóró, csavarhúzó, festék és varrótű... és azzal zárult, hogy na csak azért mondtam el mindezt, hogy ne akadj fenn azon, ha meglátod amint egy idegen férfi kabátot mosok.
Erre ő közölte, hogy ez egy tökéletes magyarázat. Pont mint ez:

6 megjegyzés:

  1. És akkor nekünk ost könyörögni kell, hogy meséld el a történetet amiben szerepel többek közt téli gumi, szigszalag, hangszóró, csavarhúzó, festék és varrótű?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A történet korántsem olyan izgalmas mint ez a film :)

      Törlés
  2. Ó, bár én tudnék ilyet kitalálni vészhelyzetben!

    VálaszTörlés
  3. Valaki azt állította nemrégiben, hogy női blogokat mutogatni a férjnek nagyon szánalmas. Ezt a posztot most megmutattam Embernek. Hülyére röhögte magát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szánalmas :D
      Amúgy bélám is mindig hülyére röhögi magát ezen a filmen. Minden egyes alkalommal. Pedig már sokszor látta.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.