"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2013. május 6., hétfő

Megjelenés

Kozmetika nyílt nemrég annak az épületnek a földszintjén, ahová dolgozni járok. Van ott egy konditerem is. Bementem ma a kozmetikushoz. "Edzésen voltál?" - kérdezte.
Na most vagy tök jó, mert kinézte belőlem, hogy kondizom, vagy tök ciki, mert fel sem merült benne, hogy esetleg ott az első emeleten az a munkahelyem...

2 megjegyzés:

  1. Csak pozitivan.
    Az én kozmetikusom mindig megkérdi mikor szedtem ki a szemöldököm, majd sokat mondoan hümmög.
    Szerintem dicséret, hogy ügyesen szedem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A múltkor azzal védekeztem h rossz a világítás a fürdőszobában. Azt válaszolta h persze, mindenki ezt mondja :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.